اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر چالوس خبر داد:

فعالیت 27 سازمان مردم‌نهاد در چالوس

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر و نماینده سازمان‌های مردم نهاد شهرستان چالوس در فرمانداری از فعالیت 27 سازمان مردم‌نهاد در چالوس خبر داد.

فعالیت 27 سازمان مردم‌نهاد در چالوس
محمدحسن حکیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: در شهرستان چالوس 27 سازمان مردم‌نهاد یا همان NGO در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند که این امر برای تحقق اجرای اهداف جمعی قابل ستایش است.
وی ادامه داد: شهرستان چالوس در سطح استان بیشترین سازمان‌های مردم‌نهاد را دارا است و این نشان‌دهنده حضور موثر شهروندان برای کمک به توسعه شهرستان در زمینه‌های مختلف است.
عضو شورای شهر چالوس تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد شهرستان چالوس در انجام فعالیت و ماموریت خود تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته‌اند، اما باید حمایت از این تشکل‌ها برای تاثیرگذاری آنها برای اقشار مختلف جامعه بیشتر شود.
حکیم‌زاده در مورد تاثیرگذاری این تشکل‌ها در برنامه‌های مختلف شهرستانی بیان داشت: برگزاری همایش‌های جمعی تشکل‌های خودجوش در سطح شهرستان و ارائه پیشنهادات، مشکلات و برنامه‌های خود برای توسعه همه‌جانبه شهرستان به مسئولان و انعکاس آنها به ادارات و نهادهای مرتبط می‌تواند بر موفقیت‌های بیش از پیش تشکل‌های خود جوش بیافزاید.
وی یادآور شد: حمایت مسئولان شهرستان چالوس نسبت به NGO قابل قدردانی است زیرا در ثبت و تشکیل سازمان‌های مردم نهاد نهایت همکاری و مساعدت را داشتند.
حکیم‌زاده در پایان اذعان داشت: نظارت بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد توسط مسئولان مربوطه و دایر کردن جلسات راهبردی، آموزشی و نگاه تقویت ساختاری آنان می‌تواند تاثیر مستقیمی بر توسعه کمی و کیفی این تشکل‌ها داشته باشد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول