اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بازیگر نمایش "این همه غول":

برنامه منحصر به فرد همدان در جشنواره تئاتر ستودنی است

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش "این همه غول" گفت: نظم و انضباط برنامه‌های استان همدان ویژگی منحصر به فرد برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان است.

برنامه منحصر به فرد همدان در جشنواره تئاتر ستودنی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، احسان مهدی اظهار داشت: بازیگر کودک و نوجوان باید فضای کودک را بشناسد و شناخت این فضا و آشنایی با روحیات و نیازهای کودک در ارائه کار درست و اصولی نقش بسزایی خواهد داشت.
وی بازیگر را عنصر اصلی کار نمایش برای کودک دانست و افزود: نحوه برقراری ارتباط با کودک و نوجوان از سوی بازیگر تئاتر می‌تواند در انتقال بهتر مفاهیم به وی اثرگذار باشد.
بازیگر نمایش "این همه غول" در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تئاتر نقش موثری در آموزش و پرورش کودک داشته و دارد، اضافه کرد: آماده‌سازی کودکان برای زندگی آینده و مسئولیت‌‌پذیر کردن آنها از دیگر مزایای تئاتر برای کودکان است.
وی از میزبانی مطلوب همدان در دوره قبل خبر داد و بیان کرد: نظم و انضباط موجود در برنامه‌های این استان و رفتار محبت‌آمیز آنها از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان است.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 20 آبان ماه در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول