اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خواستار شد:

افزایش تعداد آمفی‌تئاترهای شهر همدان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان، خواستار افزایش تعداد مجتمع‌های فرهنگی هنری و آمفی‌تئاترهای شهر همدان شد.

افزایش تعداد آمفی‌تئاترهای شهر همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، فاطمه باغبان‌بهار اظهار کرد: تئاتر یکی از هنرهای اثرگذار است اما اجراهایی که در آن گنجانده می‌شود باید به انتقال درست مفاهیم کمک کند.
وی تصریح کرد: می‌توان ارزش‌های اجتماعی را از طریق تئاتر منتقل کرد چراکه این هنر به صورت زنده در اذهان نفوذ کرده و آن را در افراد به ویژه کودکان و نوجوانان القا می‌کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه امکانات بیشتر موجب رشد هنرهای نمایشی می‌شود، افزود: با توجه به رشد روز افزون شهرنشینی، اگر فضاهای مناسبی برای کودکان و نوجوانان در بهره‌گیری از تئاتر وجود داشته باشد، می‌توان آموزش های لازم را از این طریق به آنها آموزش داد.
وی گفت: در راستای افزایش برنامه های فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در سطح شهر همدان، مجتمع‌های فرهنگی و آمفی تئاترهای سطح شهر افزایش یابد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوانان 15 تا 20 آبان ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول