اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری آمل خبر داد:

حضور 350 دختر آملی در طرح توانمندسازی زنان روستایی

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل از حضور 350 دختر در طرح توانمندسازی زنان روستایی در این شهرستان خبر داد.

حضور 350 دختر آملی در طرح توانمندسازی زنان روستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صدیقه حق‌شناس صبح امروز در جلسه عفاف و حجاب فرمانداری آمل اظهار داشت: در امر حجاب نباید ان را مختص زنان دانست بلکه حجاب برای مردان نیز ضروری است.
وی با اشاره به اینکه در راستای ترویج عفاف و حجاب در نهادهای اجرایی برنامه‌های مختلفی اجرایی شده، ابراز داشت: دوره آموزشی ویژه زنان خانه‌دار که مهم‌ترین مباحث آن در زمینه حجاب و عفاف بوده در این راستان برگزار شده است.
حق‌شناس اعلام کرد: در این طرح قریب به چهار هزار نفر زن خانه‌دار دوره آموزش گذرانده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه در این راستا برگزاری دوره آموزشی ویژه شاغلان با موضوع حجاب و عفاف نیز صورت گرفته، یادآور شد: این طرح به صورت آموزش ضمن خدمت به مدت 12 ساعت انجام شده است.
مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، همایشی ویژه خیاطان و آرایشگران برگزار شده، گفت: آموزش نحوه ارائه خدمات به مشتریان منطبق با فرهنگ اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.
حق‌شناس با تاکید بر اینکه طرح توانمندسازی زنان روستایی نیز در آمل در حال اجرا است، افزود: این طرح شامل آموزش احکام ثلاثه، آموزش تغذیه و عفاف و حجاب است.
وی متذکر شد: در این طرح 350 دختر روستایی در پنج روستای این شهرستان دوره‌های لازم را گذرانده‌اند.
مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل با اشاره به اینکه در دستگاه‌های اجرایی مشکلی در زمینه عفاف و حجاب وجود ندارد، اذعان داشت: در این زمینه بازدیدهایی صورت گرفته است.
وی با اعلام اینکه بیشترین مشکل در بخش موسسات خصوصی و بانک‌های خصوصی است ابراز امیدواری کرد با افزایش روند نظارت بر این امر بتوان در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسبی صورت داد.
انتهای‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول