اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ای؛

مسئول بسیج دانشگاه لرستان عضو شورای تبیین مواضع شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان به عنوان عضو ارشد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور برگزیده شد.

مسئول بسیج دانشگاه لرستان عضو شورای تبیین مواضع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شورای تبیین مواضع کشور در ساری برگزار شد، وحید کوچک‌زاده بر اساس اولویت‌های مطرح شده خود شامل اهتمام در تربیت نیروهای هم‌طراز انقلاب در دانشگاه‌ها، تمرکززدایی برنامه‌ها در مرکز و بسط و گسترش آن‌ها به تمام نقاط کشور، انجام فعالیت‌ها بر اساس بصیرت، پرداختن به مسائل فرهنگی و تعریف سیاست ذیل گفتمان فرهنگ اسلامی استفاده از پتانسیل ویژه و فوق‌العاده دانشجویان در فضای دانشگاه، راهبردی کردن فعالیت‌های سیاسی در جامعه توسط بسیج دانشجویی، سازماندهی فعالیت‌های بسیج دانشجویی تحت گفتمان ولایت و تبعیت محض از ولایت فقیه با کسب 12رای به عنوان عضو ارشد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور برگزیده شد.
در ادامه این گزارش خاطرنشان می‌شود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور متشکل از 9 عضو است که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان به عنوان عضو ارشد آن برگزیده شده است.
بر اساس این گزارش، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور سیاست گزاری‌های مربوط به برنامه‌ها سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در دانشگاه‌ها طراحی می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول