اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

بسیج خواب راحت را از دشمن ربوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: بسیج خواب راحت را از دشمن ربوده است و به همین دلیل دشمنان علیه بسیج و سپاه توطئه‌آفرینی می‌کنند.

بسیج خواب راحت را از دشمن ربوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در مراسم ویژه مبارزه با استکبار در برازجان که با حضور برادر شهید حسین فهمیده برگزار شد اظهار داشت: واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان ما نخستین قدمی بود برای اینکه ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی قد علم کند. 
وی افزود: حادثه عظیمی در سال 58 رقم خورد و آن اشغال لانه جاسوسی آمریکا بود.
وی عنوان داشت: در این حادثه پرچم آمریکا که نماد شوکت او بود پایین آمد و این چنین شوکت آمریکا در هم ریخت.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی دو پیامد عظیم درپی داشت که یکی شکست هیمنه و شوکت آمریکا و دیگری فریاد مظلومیت مردم ایران و رساندن پیام انقلاب اسلامی به جهانیان بود.
خسروی اذعان داشت: امروز تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اسلام و قرآن رمز موفقیت و سربلندی است و همه باید در این عرصه تلاش کنند.
وی یادآور شد: امروز دانش‌آموزان بسیجی موجبات نگرانی استکبار را فراهم کرده‌اند و حضور همه‌جانبه بسیجیان در برابر دشمن، خواب راحت را از دشمن گرفته است و به همین دلیل دشمنان علیه بسیج و سپاه توطئه‌آفرینی می‌کنند.
برادر شهید حسین فهمیده نیز در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: دانش‌آموزان باید در سنگر علم و دانش مجاهدت کنند و در این سنگر می‌توانند فهمیده‌های دیگری باشند.
مجید فهمیده خاطرنشان کرد: ما همواره باید با سلاح علم و دانش و با پیروی از ولایت در مقابل دشمن صف‌آرایی کرده و بیدار باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول