اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز:

بازدید از مدارس به معنای مچ‌گیری نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز گفت: هدف از بازدید مدارس، مچ‌گیری نیست، بلکه حل مشکلات احتمالی است.

بازدید از مدارس به معنای مچ‌گیری نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، بهرام زمانی صبح امروز در جمع مدیران آموزشگاه‌های سه مقطع اداره آموزش و پرورش منطقه اوز اظهار داشت: بازدید از مدارس به طور مستمر آغاز شده و تاکنون اغلب آموزشگاه‌های سطح شهر و روستا مورد بازید کارشناسان قرار گرفته است.
وی گفت: در این بازدیدها سعی می‌شود ضمن شناسایی نقاط ضعف بر رفع آن اقدام شود و در اصل قصدمان مچ‌گیری نیست.
رئیس اداره آموزش و پرورش اوز با تقدیر از مدیرانی که در روند اجرای برنامه‌های خود خلاقیت، ابتکار و دانش‌آموز محوری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، افزود: انتظار می‌رود همکاران در مدیریت مدارس تلاش خود در راستای ارتقای سطح آموزشی و تقویت‌بخشی امور پرورشی را به کار گیرند.
زمانی با اشاره به آمار قابل توجه قبولی سال تحصیلی گذشته، حضور دبیران با مدارک عالی را نقطه عطفی در آموزش و پرورش منطقه اوز دانست و تصریح کرد: با تلاش همکاران و با دانش‌آموزان و همکاری خوب اولیا روند سال تحصیلی جدید پربارتر از گذشته طی می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح هجرت گفت: این طرح یکی از موفق‌ترین طرح‌های سازندگی در کشور است که در این منطقه نیز با حضور 150 دانش‌آموز بسیجی و 19 مربی پرتلاش در تابستان 90 کار سازندگی را انجام دادند.
وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بسیجیان در امور سازندگی کشور دانست و تصریح کرد: با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر جوانان متعهد بسیجی، سازندگی در کشور به نقطه اوج خود رسیده و خودکفایی حاصل از آن نتیجه روحیه بسیجی جوانان ما است.
رئیس اداره آموزش و پرورش اوز از تمام دانش‌آموزان، مربیان، استادکاران و هنرآموزان که با همکاری در این طرح دین خود را به انقلاب ادا می‌کنند، تشکر کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول