اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی آبادان خبر داد:

به دنبال میزبانی مسابقات اسکیت کشور هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی آبادان از پی‌گیری این ارگان برای کسب میزبانی مسابقات اسکیت قهرمانی ایران خبر داد.

به دنبال میزبانی مسابقات اسکیت کشور هستیم
خادم علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: فردا میزبان مجمع هیئت اسکیت استان خوزستان در تربیت‌بدنی آبادان هستیم تا مباحث مهمی را در خصوص اسکیت آبادان مورد بحث قرار دهیم.
وی با اشاره به مباحث قابل طرح در مجمع روز چهارشنبه هیئت اسکیت استان خوزستان اضافه کرد: به احتمال فراوان وضعیت ساخت پیست اختصاصی اسکیت آبادان را دنبال کرده تا ورزشکاران این رشته مفرح در آبادان با آسودگی خیال بیشتری پی‌گیر ورزش مطبوع خود شوند.
رئیس تربیت‌بدنی آبادان افزود: در این نشست باز هم موضوع میزبانی آبادان در مسابقات اسکیت قهرمانی ایران را مطرح کرده تا بتوانیم این رقابت‌ها را اواخر آبان ماه به میزبانی آبادان برگزار کنیم.
وی در ادامه از برگزاری مسابقه بادبادک پرانی در آبادان خبر داد و افزود: برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در نظر گرفته که یکی از مهم‌ترین آنها برگزاری مسابقه بادبادک‌پرانی است.
تهذیبی از زمان و مکان دقیق برگزاری این رقابت گفت و خاطرنشان کرد: این مسابقه مهیج عصر روز جمعه در زمین چمن شهرداری آبادان و از ساعت 15 تا 18 برگزار می شود.
وی در پایان از هدف از برگزاری این مسابقه گفت و تصریح کرد: مسابقه بادباک‌پرانی را که شرکت در آن برای عموم آزاد است را به منظور ایجاد  نشاط اجتماعی و به همت هیئت ورزش‌های همگانی آبادان برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول