اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمیرم در مجلس:

قانون مطبوعات در حال تغییر است/خبرنگاران منتظر خبرهای خوش باشند

خبرگزاری فارس: نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مطبوعات در حال تغییر است و طرح قانون جامع رسانه به امضا رسیده است.

قانون مطبوعات در حال تغییر است/خبرنگاران منتظر خبرهای خوش باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهروز جعفری در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان که به دعوت اداره ارشاد اسلامی در کنار تعداد دیگری از نمایندگان در نشست صمیمانه با خبرنگاران حاضر شده بود، اظهار داشت: قانون مطبوعات در حال تغییر است و طرح قانون جامع رسانه به امضا رسیده است.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران منتظر خبرهای خوش باشند، افزود: در هفته آینده که مجلس باز شود در صورت صلاحدید هیئت رئیسه این طرح در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و قانون تغییر مطبوعات را از طریق اصل 85 به تصویب برساند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش بر این است تا پیش از اتمام عمر مجلس هشتم، بحث تغییر قانون مطبوعات و واگذاری اختیارات به صورت قانون تصویب شود.
وی اضافه کرد: همچنین ساماندهی امور خبرگزاری‌ها نیز در این طرح آمده که می‌تواند برای خبرنگاران و مسئولان آنها راهگشا باشد.
جعفری در پاسخ به این سوال که استان اصفهان به دلیل برخورداری از شخصیت‌های ویژه فرهنگی و ظرفیت‌های زیاد در حوزه تمدن سازی و اسلام و فرهنگ قابلیت گرفتن عنوان همیشگی پایتخت فرهنگ و تمدن جهان اسلام را دارد و نمایندگان استان در این راستا اقدامی را انجام داده‌اند، اظهار داشت: در هر سال دو شهر از دنیا که مسلمانان در آن زندگی می‌کنند به صورت نمادین به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن جهان اسلام شناخته می‌شوند که در سال 88 این افتخار نصیب اصفهان بود.
وی با اشاره به اینکه من این سوال و گفته را که اصفهان ظرفیت لازم برای همیشه بودن پایتخت فرهنگ و تمدن دارد، قبول دارم، افزود: مسئولان باید توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اصفهان را در این راستا بیشتر ارائه دهند و شخصیت‌ها و توانمندی‌های اصفهان را بهتر به مردم بشناسانند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول