اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کنار سواحل دریای عمان؛

طرح بزرگ رهروان شهید فهمیده برگزار شد

خبرگزاری فارس: در کنار سواحل دریای عمان، طرح رهروان شهید فهمیده ویژه دانش‌آموزان پسر در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

طرح بزرگ رهروان شهید فهمیده برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دانش‌آموز به ویژه شهید محمدحسین فهمیده، طرح بزرگ رهروان شهید فهمیده با شرکت بیش از 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان بسیجی برادر در کنار سواحل دریای شهرستان چابهار و کنارک اجرا شد.
خدارحم سارانی افزود: این برنامه با شعار "دانش‌آموز بسیجی قرآن و معنویت" با همت سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان چابهار، مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های چابهار و کنارک، نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
وی بیان کرد: این برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده ساز جامعه و تقویت روحیه ایثار و شجاعت در بین نسل جوان در کنار سواحل دریای عمان برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، همچنین نشست عمومی معرفتی اعضای حلقه‌های شجره طیبه صالحین در واحد مقاومت پوینده عفت زاهدان برگزار شد.
در این نشست، مباحثی همچون حدیث ثقلین، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، جنگ و انقلاب اسلامی و بیداری اسلام مطرح شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول