اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه‌های آبیاری و زهکشی بوشهر مطرح کرد؛

پرداخت آب‌بها گامی در مسیر توسعه صنایع کشاورزی

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: کشاورزان با پرداخت به موقع آب‌بها می‌توانند مسیر توسعه زیرساخت‌های صنایع کشاورزی منطقه را فراهم کنند.

پرداخت آب‌بها گامی در مسیر توسعه صنایع کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ‌سید مهدی موسوی شنبه‌شب در نشست با نمایندگان باغداران اظهار داشت: کشاورزی یکی از مشاغل و فعالیت‌های اقتصادی مردم استان بوشهر است و از تمام توان و ظرفیت باید برای خدمت‌رسانی به آنان بهره‌ ببریم.
وی افزود: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در تمام ایام سال با خدمات‌رسانی در زمینه بهبود وضعیت آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی گام‌های مهمی در زمینه رشد و توسعه صنایع کشاورزی کشور برمی‌دارد.
موسوی اذعان داشت: این شرکت در طول سال با تعمیر و نگهداری از شبکه‌های آبیاری، لایروبی، ساخت جاده و سرویس و ... خدمات ارزنده‌ای به کشاورزان ارائه می‌دهد.
این مسئول تصریح کرد: آب‌بهای پرداختی کشاورزان تنها منبع درآمد شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر برای تعمیر و نگهداری از شبکه‌های مربوطه است و باغداران با پرداخت آب‌بها نقش مهمی در بهبود و توسعه فعالیت‌های این شرکت دارد.
موسوی آب‌بها را یکی از مهم‌‌ترین منابع درآمدی این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: پرداخت آب‌بها یکی از مهم‌ترین منابع در‌آمدی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر است و کشاورزان و باغداران با پرداخت به موقع آب‌بها می‌‌توانند این شرکت را در خدمات‌رسانی هرچه بیشتر یاری رسانند و زمینه رشد و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی منطقه را فراهم کنند.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر متذکر شد: در دور جدید آبیاری نخیلات منطقه شاهد اتمام آبیاری نخیلات لاین شرقی آبپخش بوده‌ایم و با نظارت دقیق کارشناسان و کارکنان این شرکت میزان زیادی از نخیلات لاین غربی آبپخش آبیاری شده و یا در حال آبیاری هستند.
موسوی ابراز داشت: معیشت و زندگی بسیاری از مردم منطقه وابسته به کشاورزی است و تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان و بهبود وضعیت معیشتی مردم به کار می‌گیریم.
وی افزود: توسعه کشاورزی منطقه گامی مهم در راستای رونق اقتصادی منطقه و تحقق اهداف والای جهاد اقتصادی است بنابراین از تمام توان و ظرفیت موجود برای تحقق این امر بهره‌ خواهیم برد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول