اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی بوشهر:

آب‌بها تنها منبع درآمد برای تعمیر و نگهداری‌ کانال‌هاست

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: آب‌بهای پرداختی توسط کشاورزان تنها منبع در‌آمد این شرکت برای عملیات تعمیر و نگهداری از شبکه‌ها و کانال‌های آبیاری است.

آب‌بها تنها منبع درآمد برای تعمیر و نگهداری‌ کانال‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید مهدی موسوی در دیدار با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر رسیدگی و حل مشکلات کشاورزان را یکی از دغدغه‌های اصلی خود می‌داند و با تمام توان در این مسیر گام برمی‌دارد.
وی افزود: این شرکت در ماه‌های اخیر برای افزایش راندمان انتقال آب و بهبود وضعیت آبیاری نخیلات منطقه اقدام به لایروبی نهرهای آبیاری کرده‌است که این امر هزینه بسیار بالایی به دنبال دارد.
موسوی عنوان داشت: پرداخت آب‌بها تنها منبع درآمد شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان است و این شرکت هیچگونه اعتباری برای انجام عملیات تعمیر و نگهداری از دولت دریافت نمی‌کند.
این مسئول تصریح کرد: پرداخت نکردن آب‌بها از سوی نخلداران و کشاورزان منطقه روند توزیع آب شرکت و عملکرد تعمیر و نگهداری شبکه را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو ساخته‌است.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر ابراز داشت: این شرکت در تمام برنامه‌های خود رفاه و آسایش کشاورزان را اصل برنامه‌های خود قرار می‌دهد و از تمام توان و امکانات برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان استفاده می‌کند.
موسوی ابراز داشت: دور جدید آبیاری از 18 مهرماه در بخش‌ آبپخش آغاز شده است و ماموران و کارشناسان این شرکت به صورت شبانه‌روزی بر روند انجام این فعالیت نظارت دارند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست توزیع آب و آبیاری نخیلات استان با کمیت و کیفیت مناسب را از مسائل مهم و ضروری برشمرد و افزود:  برخی خبرنگاران پاره‌ای از سخنان اخیر مرا در همایش بررسی مسائل و مشکلات آبیاری نخیلات استان برجسته کرده‌اند.
ایوب پاپری‌‌مقدم با تاکید بر توزیع عادلانه آب اظهار داشت: از مسئولان توزیع آب می‌خواهیم که تحت هیچ شرایطی روند توزیع و عملیات تعمیر و نگهداری شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر متوقف نشود.
وی بیان داشت: از باغداران و کشاورزان انتظار داریم به منظور جلوگیری از توقف در عملیات اجرایی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی که بالطبع خدمت‌رسانی به خود کشاورزان است آب‌بها خود را پرداخت کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول