اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده باغداران آبپخش:

افزایش 18 درصدی قیمت آب‌بهای نخیلات نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: نماینده باغداران آبپخش گفت: افزایش 18 درصدی قیمت آب‌بهای نخیلات نگران‌کننده است.

افزایش 18 درصدی قیمت آب‌بهای نخیلات نگران‌کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حسن فریبرزی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولین شهرستان دشتستان اظهار داشت: باید کشاورزان و مسئولان شهرستان دشتستان برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسئولان با یکدیگر تعامل داشته باشند.
نماینده باغداران آبپخش یادآور شد: از مسئولان مربوط انتظار می‌رود وقتی کشاورزان با برگزاری کنفرانس‌های علمی به بررسی مسائل و مشکلات می‌پردازند مسئولان حضور گسترده داشته باشند و حل دغدغه‌ها و مشکلات کشاورزان را یکی از اولویت‌های اساسی کار خود قرار دهند.
وی در ارتباط با برنامه‌ریزی‌های دولت برای خدمات‌رسانی کشاورزان عنوان داشت: دولت از طریق سایت اینترنتی تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به کشاورزان برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به ایشان اقدام کرده است و انتظار می‌رود کشاورزان در تکمیل این اطلاعات به طور دقیق عمل کنند.
فریبرزی با اشاره به رکود بازار خرما در سال‌های اخیر خاطرنشان ساخت: در حالی که در سال‌های اخیر شاهد کاهش قیمت و رکود بازار خرما بوده‌ایم افزایش 18 درصدی قیمت آب‌بها در سال جاری باعث ناراحتی کشاورزان شده است و از مسئولان انتظار داریم با عزم جزم در راستای حل این مشکلات گام بردارند.
این مسئول ابراز داشت: هدف دولت از اجرای اصل 44 قانون اساسی واگذاری کار به بخش خصوصی و مردم برای بهبود اوضاع و افزایش بازدهی بوده و باید با برنامه‌ریزی دقیق بخش‌ خصوصی در تحقق اهداف دولتمردان و افزایش رضایت مردم گام بردارند.
نماینده شوراهای اسلامی بخش آبپخش در امور باغداران اظهار داشت: در برنامه 5 ساله توسعه کشور تشکیل تعاونی آب‌بران برای واگذاری امور مربوط به آبیاری کشاورزی به کشاورزان مطرح شده و باید جهاد کشاورزی و آب‌منطقه‌ای با تعامل زمینه تحقق این امر را فراهم آورند.
فریبرزی تاکید کرد: خواسته کشاورزان منطقه دریافت آب‌بها پس از هر دور آبیاری است و اجرای این امر سبب افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی می‌شود.
وی متذکر شد: اقتصاد منطقه آبپخش به خرما وابسته است و انتظار می‌رود مسئولین با تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان زمینه رونق اقتصادی منطقه در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند را فراهم آورند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول