اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

پرداخت به موقع آب‌بهای نخیلات در آبپخش ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: پرداخت به موقع آب‌بهای نخیلات در آبپخش ضروری است.

پرداخت به موقع آب‌بهای نخیلات در آبپخش ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضائی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت آبیاری نخیلات آبپخش اظهار داشت: آبپخش قطب بزرگ نخیلاتاستان و کشور است و عمده تولیدات خرمای استان در این منطقه انجام می‌شود.
وی افزود: سالانه بیش از 55 هزار تن خرما در آبپخش تولید می‌شود و در واقع بیش از 40 درصد خرمای استان در آبپخش تولید و صادر می‌شود و از مسئولان انتظار داریم توجه لازم را به وضعیت نخیلات داشته باشند.
امام جمعه آبپخش بر همکاری کشاورزان و باغداران در پرداخت به موقع آب‌بهاء تاکید کرد و یادآور شد: پرداخت به موقع آب‌بهاء از سوی کشـاورزان به منظور لایروبی کانال‌ها و خدمت‌رسانی بهتر و بهبود عملکرد شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر ضروری است و از کشاورزان می‌خواهیم تا همکاری لازم را در این زمینه با مسئولین توزیع آب شرکت بهره‌برداری داشته باشند.
رضائی با اشاره به افزایش 40 تومانی قیمت آب‌بهاء گفت: با عنایت به اینکه چند آیتم در افزایش آب بهاء دخیل هستند، 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده با توجه به قوانین اقتصادی حال حاضر ایران در آن لحاظ شده است.
بخشدار آبپخش نیز اظهار داشت: بهبود وضعیت نخیلات و جلب رضایت خاطر شهروندان و نخلداران از مهم‌ترین اولویت‌های کشاورزی در این منطقه است و تاکنون پیگیری زیادی در این راستا صورت گرفته است.
احمد خرم‌روز افزود: شورای اسلامی آبپخش همکاری مطلوبی با بخشداری داشته و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به موفقیت و سربلندی بیشتری در راستای حل مشکلات کشاورزان برسیم.
وی اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی باید از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم و باید دست به دست هم دهیم و در مسیر شکوفایی اقتصادی حرکت کنیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول