اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

توسعه اقتصادی مهمترین اولویت دولت است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سالی که رهبر انقلاب تحت عنوان جهاد اقتصادی نامگذاری شده، توسعه اقتصاد کشور مهمترین اولویت دولت است.

توسعه اقتصادی مهمترین اولویت دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز شامگاه شنبه در کرج برگزار شد.
در این مراسم، معاون هماهنگ کننده و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه رهنمود رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در حوزه جهاد اقتصادی یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در اجرای پروژه‌های صنعتی و اقتصادی است، اظهار داشت: در این زمینه تنها یک و یا چند نهاد مسئولیت ندارند و همه مردم و مسئولان باید با تمام توان تحقق این هدف عالی را پیگیری کنند.
صفدر رحمت‌آبادی با بیان اینکه دولت در این زمینه تلاش‌های بسیاری انجام داده است، گفت: با انجام این تلاش‌ها موفق شدیم بستر لازم برای رسیدن کشور به خودکفایی در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه صنعت را ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: اگر نبود هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و همراهی مردم به عنوان پشتوانه انسانی موفقیت‌ چندانی حاصل نمی‌کردیم.
این مسئول با اشاره به تلاش‌های دولت در حوزه توسعه اقتصادی کشور بیان کرد: در این راه مردم همکاری‌های بسیار خوبی با مسئولان داشته و اصناف و بازاریان به عنوان یک نیروی اقتصادی اثرگذار حمایت‌های ارزشمندی داشته و همین مسائل موجب حرکت رو به رشد برنامه‌های دولت بود.

ادارات کل صنعت و معدن استان‌ها تلاش بیشتری داشته باشند
رحمت‌آبادی در ادامه به وظیفه خطیر ادارات کل صنعت، معدن و تجارت در استان‌ها اشاره کرد و گفت: نمایندگان رسمی وزارت صنعت در استان‌ها ادارات کل بوده و باید برای تحقق برنامه‌های کلان وزارتخانه در حوزه اقتصاد تلاش بیشتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: پس از ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع این وظیفه دو چندان شده و یکی از اهرم‌های مهم حرکت‌های اقتصادی دولت ادارات کل صنایع در استان‌ها هستند.

البرز می‌تواند قطب اقتصادی کشور باشد
معاون امور مجلس وزارت صنعت در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های بالای اقتصادی استان البرز اشاره کرد و گفت: در صورت برنامه‌ریزی مناسب و استفاده صحیح از توانمندی‌های این استان، البرز می‌تواند به‌عنوان یکی از مهمترین‌ قطب‌های اقتصادی کشور به شمار آید.
رحمت‌آبادی تاکید کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های اقتصادی لازم به ویژه فرودگاه پیام در این استان وجود داشته و مسئولان باید با برنامه‌ریزی صحیح شرایط توسعه اقتصادی استان را فراهم کنند.
لازم به توضیح است، در این مراسم علی مهدوی به‌عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز منصوب شد.
یکی از مهمترین مسئولیت‌های وی انجام اقدامات لازم برای ادغام ادارات کل بازرگانی و صنعت معدن در این استان عنوان شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول