اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خبر داد:

پوشش بتنی برای کانال‌های آبیاری نخیلات آبپخش

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از پوشش بتنی کانال‌های آبیاری نخیلات آبپخش خبر داد.

پوشش بتنی برای کانال‌های آبیاری نخیلات آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید مهدی موسوی عصر امروز در بازدید از کانال‌های آبیاری غرب آبپخش اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از تمام توان و امکانات برای خدمات‌رسانی حداکثری و مطلوب به کشاورزان منطقه بهره‌ می‌برد.
وی افزود: این شرکت با انجام به موقع و منظم تمامی امکانات و شرایط را برای آبیاری مطلوب اراضی کشاورزی و نخیلات منطقه بکار می‌گیرد و شرایط انجام آبیاری را با رفع نواقص و مشکلات مرتفع می‌سازد.
موسوی از مطالعه پوشش بتنی کانال سید ناصری بخش آبپخش خبر داد و خاطرنشان ساخت: پوشش بتنی کانال سید ناصری آبپخش باعث توسعه و پیشرفت کشاورزی منطقه می‌شود و تحولی عظیم در کشاورزی منطقه و بخش آبپخش بوجود می‌آورد.
این مسئول بیان داشت: کانال آبیاری سید ناصری در غربی‌ترین نقطه شبکه‌های آبیاری و زهکشی بخش آبپخش قرار دارد و قریب به 30 هزار اصله نخل را تحت پوشش قرار می‌دهد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با تاکید بر پوشش بتنی کانال‌های آبیاری نخیلات آبپخش ابراز داشت: با پوشش بتنی کانال‌های آبیاری ضمن جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه انتقال، موجب افزایش راندمان انتقال آب و کاهش دور آبیاری می‌شود.
سید مهدی موسوی اضافه کرد: پوشش بتنی کانال‌های آبیاری از ضروریاتی است که برای بهبود وضعیت کشاورزی منطقه مورد نیاز است و هزینه‌های سنگینی به دنبال دارد.
موسوی اذعان داشت: آب‌‌‌بها تنها درآمد شرکت برای تعمیر و نگهداری است و کشاورزان و باغدارن منطقه با پرداخت به موقع آب‌بهای معین می‌توانند با تامین بخشی از هزینه‌های جاری شرکت ما را در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به کشاورزان یاری کنند.
وی ادامه داد: آبیاری نخیلات بخش آبپخش از 18 مهرماه در بخش آبپخش آغاز شده‌است و با نظارت شبانه‌ورزی کارشناسان و کارکنان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و آبیاری آبپخش در حال اجراست.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: مقام معظم رهبری سال 1390 را سال جهاد اقتصادی نامیده‌اند و مسئولان باید تحقق این هدف را بعنوان اولویت اصلی خویش در کارها و برنامه‌هایشان قرار دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول