اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبپخش:

سارق نخیلات منطقه آبپخش دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبپخش گفت: سارق نخیلات منطقه آبپخش دستگیر شد.

سارق نخیلات منطقه آبپخش دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، شهرام حامدخواه صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی از تمام امکانات و توان موجود بهره می‌گیرد و اجازه نمی‌دهیم اخلالگران امنیت شهر را به هم بزنند.
وی از دستگیری سارق نخیلات منطقه آبپخش خبر داد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی، عصر روز گذشته موفق به دستگیری سارق نخیلات منطقه آبپخش شدیم.
حامد‌خواه عنوان داشت: در این عملیات موفق به کشف و توقیف 200 کیلوگرم خرمای مسروقه، یک دستگاه اتومبیل و پاره‌ای از تجهیزات برداشت محصول خرما شدیم.
وی از گشت شبانه‌روزی کلانتری انتظامی آبپخش خبر داد و یادآور شد: امنیت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و کلانتری انتظامی آبپخش ارتقاء امنیت را هدف اصلی خود قرار داده است.
حامدخواه اضافه کرد: حوزه استحفاظی کلانتری انتظامی آبپخش وسعت بالایی دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته موفق به ارتقاء شاخص‌های امنیتی و برقراری امنیت در منطقه آبپخش شده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و کلاه ایمنی متوقف می‌شوند اذعان داشت: کلانتری انتظامی آبپخش با تخلفات در برابر قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه در موتور سیکلت‌ها به جدیت برخورد می‌کند و با تشکیل پرونده و توقف موتورسیکلت پرونده‌ها را به شورای حل اختلاف ارجاع می‌دهیم.
حامدخواه خاطرنشان ساخت: از راکبین موتورسیکلت‌ها می‌خواهیم برای رعایت نظم و قانون در جامعه و حفظ جان خود از تخطی از قوانین راهنمایی خودداری کنند.
وی بیان داشت: برقراری نظم و امنیت بدون مشارکت و حضور مردم امکان‌پذیر نیست و از همه مردم انتظار داریم تا حد امکان با ماموران انتظامی همکاری کنند.
فرمانده انتظامی آبپخش خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی باید در راستای تامین امنیت پایدار تلاش بیشتر و بهتری داشته باشیم تا به موفقیت و سربلندی برسیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول