اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

آمریکا هنوز ابهت شکسته‌اش را به دست نیاورده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بوشهر گفت: با حمایت جوانان ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا تا امروز نیز نتوانسته ابهت از دست رفته خود را به دست آورد.

آمریکا هنوز ابهت شکسته‌اش را به دست نیاورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ نفی سلطه در دبستان دخترانه 13آبان بوشهر اظهار داشت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک تکلیف دینی و ملی است.
وی ادامه داد: این مهم و ترویج این فرهنگ الهی باید در دستور کار همگان قرار گیرد و برای احقاق آن برنامه‌ای منسجم تدوین شود.
فرماندار بوشهر با اشاره به ضرورت انتقال پیام عدالت‌خواهی، ولایت‌مداری و استکبارستیزی شهدا از طریق همرزمان شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان، ادامه داد: آشنایی با شیوه زندگی و منش شهیدان باید به الگوی جوانان تبدیل شود.
پورکبگانی خاطرنشان کرد: همه باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
فرماندار بوشهر تصریح کرد: ابهت آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 توسط جوانان ایرانی شکسته شد.
وی تصریح کرد: با قیام کشورهای اسلامی و بیداری اسلامی که در منطقه نشات گرفته هر روز از هیمنه آمریکا و اروپا کاسته می‌شود.
پورکبگانی اضافه کرد: امروز نیز دانش‌آموزان و دانشجویان باید در سنگر علم و دانش به مبارزه با دشمن بپردازند و بتوانند نقش اساسی در تولید علم در جهان داشته باشند.
پورکبگانی گفت: بیداری اسلامی امروز را مدیون خون شهدای ایران اسلامی و مبارزات ضد استعماری امام راحل در طول انقلاب هستیم و امیدواریم که در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب روزی برسد که اثری از استکبار جهانی در دنیا وجود نداشته باشد و همه ملت ها دوستانه و برادرانه در کنار هم زندگی کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول