اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل مطرح کرد:

سایه سنگین آگاهی و آزادی ملت‌ها بر سر آمریکا

خبرگزاری فارس:مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آمریکا و رژیم‌های وابسته به آن، امروز سایه سنگین آگاهی و آزادی ملت‌ها را بالای سر خود احساس می‌کنند.

سایه سنگین آگاهی و آزادی ملت‌ها بر سر آمریکا
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در مراسم نمادین نواختن زنگ مبارزه جهانی با امریکا در اردبیل، که در مدرسه جلال‌ آل‌ احمد ناحیه دو این استان برگزار شد، اظهار داشت: 13 آبان برای همیشه و در تاریخ این سرزمین روز تحقیر و به ذلت افتادن آمریکا و ایادی وابسته آن است که خاطره آن هیچ وقت از یاد ملت‌ها نخواهد رفت.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان با خلق حماسه 13 آبان کاری کردند تا برای استبداد در تحقیر امت‌های اسلامی درس عبرت باشد، افزود: استکبار جهانی باید از این روز عبرت بگیرد و کاری نکند تا حاکمیت ظالمانه او در دنیا با خیزش ملت‌های اسلامی و آزادیخواه دچار چالش شود که امروز این اتفاق به معنای واقعی رخ داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بعد از حماسه تاریخی 13 آبان شیب نزول آمریکا و همدستان در منطقه آغاز شده و امروز در داخل این کشور شاهد اعتراض‌ها و حرکت‌های آزادی‌خواهانه‌ای هستیم که دیگر مکتب سرمایه‌داری و اندیشه‌های آن را قبول ندارند.
این مسئول در ادامه بیان داشت: آمریکا و رژیم‌های وابسته به آن، امروز سایه سنگین آگاهی و آزادی ملت‌ها را بالای سر خود احساس می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: اگر در روز 13 آبان 58 دانش‌آموزان انقلابی و پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند امروز نیز دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب در سنگر بیداری و بصیرت با تکیه بر علم، دانش و مهارت خود دشمن را ناکام گذاشتند.
محمودزاده بیان داشت: موفقیت‌هایی که امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف کسب کرده ثمره و نتیجه مقاومت 33 ساله‌ای است که از خیزش 13 آبان آغاز شده و امروز با اقتدار در سنگر علمی و تحقیقاتی تداوم دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود از دانش‌آموزان خواست همچنان در سنگر صیانت از انقلاب اسلامی با علم و جهد در مسیر تربیت صحیح به دشمن فرصت و مجال رخنه در افکار، اعتقادات و اندیشه‌ها را ندهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول