اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد:

رتبه نخست آمل در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: آمل رتبه نخست مازندران در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری را کسب کرد.

رتبه نخست آمل در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی شب گذشته در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: کسب رتبه نخست شهرداری آمل در زمینه ایجاد ساختار مناسب برای هدایت و سرعت‌بخشی به نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در سطح شهرداری‌های استان مازندران کسب شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران شهرداری آمل حائز رتبه اول در این زمینه شده است، افزود: کاهش نرخ سود تسهیلات وام بافت فرسوده در زمینه گرایش مردم به نوسازی موثر بوده است.
امیرسلیمانی با تاکید بر اینکه این تسهیلات از 14 درصد به چهار درصد کاهش یافته، یادآور شد: حتی کسانی که از قبل نیز تسهیلات دریافت کردند با مراجعه به بانک عامل می‌توانند نرخ سود بانکی خود را از 14درصد به 4 درصد کاهش دهند.
این مسئول گفت: پروژه 30 متری بافت قدیم به نام خیابان شهید محمد امین طبرسی در راستای نوسازی بافت قدیم شهر انجام می‌شود.
شهردار آمل با اشاره به کلنگ‌زنی بافت 30 متری این شهر در سوم خرداد یادآور شد: این طرح در سوم خرداد کلنگ‌زنی شده و امیدواریم بتوانیم با اجرای پروژه‌های شهری  روند اجرا و نوسازی این بافت را سرعت دهیم.
به گزارش فارس، در پایان، معاون وزیر راه و شهرسازی به جهت عملکرد شهرداری آمل در زمینه ایجاد ساختار مناسب برای هدایت و سرعت‌بخشی به نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری که حائز رتبه اول در سطح شهرداری‌های استان مازندران شده با اهدای لوحی از شهردار قدردانی به‌عمل آورد.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول