اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان:

ویزای هیچ‌ یک از حجاج اصفهانی جعلی نبوده است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: با توجه به جعلی بودن ویزای برخی از زائران و بازگشت آنها به کشور هیچ آماری نسبت به جعلی بودن زائران اصفهانی و غیر‌قانونی بودن سفر آنها به حج اعلام نشده است.

ویزای هیچ‌ یک از حجاج اصفهانی جعلی نبوده است
غلامعلی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر جعلی بودن ویزای برخی از زائران اظهار داشت: هیچ‌ یک از حجاج اصفهانی در میان این افراد نبوده‌اند و تا‌کنون گزارشی مبنی بر غیر‌قانونی بودن سفر این افراد به بیت‌الله الحرام به این سازمان اعلام نشده است.
وی به تخلفات صورت گرفته در راستای این موضوع اشاره کرد و افزود: سازمان حج و زیارت به نحوه اعزام حجاج به عربستان به صورت جدی نظارت می‌کند و هیچ‌یک از افراد دارای ویزای جعلی زیر پوشش این سازمان نبوده‌اند.
معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی وضعیت موجود در کشور تصریح کرد: مسئولان این سازمان پیگیری‌های لازم را نسبت به این موضوع انجام داده‌اند و این سازمان همواره از تخلفات غیر‌قانونی برخی از سود‌جویان در سطح کشور جلوگیری می‌کند.
وی به نحوه ثبت‌نام افراد بازگردانده شده به کشور اشاره کرد و ادامه داد: تمام این افراد به صورت متفرقه ثبت‌نام خود را برای شرکت در مراسم حج انجام داده بودند و این موضوع هیج ارتباطی به سازمان حج و زیارت ندارد.
زاهدی با اشاره به تعداد افراد اعزام شده به بیت‌‌الله الحرام تاکید کرد: در سال جاری 9هزار و 900 نفر در اصفهان به حج تمتع اعزام شده‌اند و 545 نفر از این افراد به چهار محال و بختیاری اختصاص دارد.
وی ادامه داد: با توجه به جعلی بودن ویزای برخی از زائران و بازگشت آنها به کشور هیچ آماری نسبت به جعلی بودن زائران اصفهانی و غیر‌قانونی بودن سفر آنها به حج تمتع اعلام نشده است.
معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به نظارت‌های این سازمان نسبت به اعزام زائران به عربستان بیان داشت: تمام افراد باید با مراجعه به سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت‌نام خود در کاروان‌های حج تمتع اقدام کنند و از سو‌ء‌استفاده برخی از افراد جلوگیری کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول