اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

شهدا، ایران را به قلب تپنده جهان تبدیل کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند گفت: امروز شهیدان ایران اسلامی را به قلب تپنده جهان تبدیل کرده‌اند.

شهدا، ایران را به قلب تپنده جهان تبدیل کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ نفی سلطه و مبارزه جهانی با آمریکا در بیرجند اظهار داشت: استکبار و به ویژه آمریکا سال‌های زیادی تلاش کرد تا انسان‌ها و ملت‌ها را تحقیر و تضعیف کند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با زورگویی‌های آمریکا مخالف است، ادامه داد: ایران با علم و دانش و نصب آمریکا مخالف نیست.
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه استکبار و در رأس آن آمریکا در راستای تحقیر جامعه اسلامی تلاش می‌کند، افزود: روح بلند جوانان ایران اسلامی این اجازه را به دشمنان قسم خورده ملت نمی‌دهد تا این ملت را تحقیر کنند.
رضایی با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز از نخبگان و فرهیختگان ایران اسلامی بوده‌اند، ادامه داد: این شهدا انقلاب عظیم اسلامی را برای ما هدیه کردند.
وی با اشاره به اینکه امروز شهدا ایران را به قلب تپنده جهان تبدیل کرده‌اند، تصریح کرد: با نفس مسیحایی امام خمینی و شهدای بزرگوار این کشور به عنوان الگو در کشورهای دنیا شناخته شده است.
امام جمعه بیرجند خون شهدا را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اذعان داشت: انقلاب اسلامی با ثمره خون شهیدان به دست آمده است.
رضایی بیرجندی فکر و اندیشه را قدرت انسان‌ها عنوان کرد و گفت: انسان‌ها می‌توانند با اندیشه و فکر خود قله‌های علم و دانش دنیا را فتح کنند.
 وی با بیان اینکه خداوند انسان را متفکر خلق کرده است، اظهار داشت: باید با اندیشه و فکر خود بتوانیم عالم را فتح کنیم.
در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول