اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر کشتی؛

تیم کشتی آبفای زنجان به دیدار تیم بابل می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کشتی قرعه‌کشی شده است، گفت: تیم کشتی استان زنجان در هفته نخست مسابقات برای برگزاری مسابقه به شهر بابل می‌رود.

تیم کشتی آبفای زنجان به دیدار تیم بابل می‌رود
عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کشتی با حضور 10 تیم برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم‌های حاضر در لیگ کشتی به دو گروه پنج تیمی تقسیم شده‌اند.
وی با اشاره به حضور تیم کشتی زنجان در گروه یک افزود: تیم کشتی زنجان به همراه تیم‌های خانه به خانه بابل، نفت تهران، شهرداری ملایر و آسانسور گلوگاه مازندران در یک گروه قرار گرفته است.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان تاکید کرد: برخی تیم‌های کشتی حاضر در گروه زنجان هزینه‌های میلیاردی برای به خدمت گرفتن کشتی‌گیران در لیگ برتر کشتی انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: تیم کشتی استان زنجان در هفته نخست لیگ کشتی 16 آبان مهمان تیم کشتی خانه به خانه بابل است.
محمدی، مهران رضازاده در وزن 55 کیلوگرم، احمد امیریان در وزن 60 کیلوگرم، میثم نصیری در وزن 66 کیلوگرم، جعفر قاسمی در وزن 74 کیلوگرم، مسعود فیض‌اللهی در 84 کیلو گرم، سعید امیری در وزن 96 کیلوگرم و امید گل محمدی را در وزن 120 کیلو گرم اسامی تیم کشتی زنجان در هفته نخست اعلام کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول