اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان زنجان تاکید کرد:

آمادگی تیم کشتی آبفای زنجان برای حضور در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان گفت: تیم کشتی آبفای زنجان با یارگیری و انجام تمرینات مستمر آماده حضور در مسابقات لیگ برتر است.

آمادگی تیم کشتی آبفای زنجان برای حضور در لیگ برتر
عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اسامی کشتی‌‌گیران و مربیانی را که با هیئت کشتی استان زنجان به توافق رسیده‌اند را اعلام کرد.
وی مهران رضازاده و حسین رحمانی را دو کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم تیم زنجان در مسابقات لیگ برتر معرفی کرد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان تصریح کرد: مهدی قربان‌نژاد و احمد امیریان دو کشتی‌گیر هستند که تیم آبفا را در مسابقات لیگ برتر کشتی همراهی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه میثم حیدی و میثم نصیری دو کشتی گیر وزن 66 کیلوگرمی تیم کشتی زنجان در لیگ برتر هستند، افزود: هر دو کشتی گیر بومی و از شهر زنجان هستند.
محمدی، جعفر قاسمی را کشتی‌گیر غیر بومی وزن 74 کیلوگرمی تیم زنجان معرفی کرد و گفت: هادی تاراسی نیز از کشتی‌گیران بومی تیم کشتی زنجان را در لیگ برتر همراهی می‌کند.
وی دو کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرمی تیم کشتی استان زنجان را مسعود فیض‌اللهی و مهدی منصوری عنوان کرد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به اینکه سه کشتی‌گیر تیم کشتی ایتان زنجان را در مسابقات لیگ برتر همراهی می‌کنند، افزود: سعید درامی مقدم و مهدی بیگدلی از کشتی‌گیران بومی و سعید امیری کشتی‌گیر غیر بومی تیم کشتی استان زنجان در لیگ برتر هستند.
وی، امید گل‌ محمد‌زاده و هادی گورکانی اسامی دو کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم اعلام کرد.
محمدی با اشاره به اینکه هفت بازیکن تیم کشتی زنجان بومی هستند، تصریح کرد: هشت کشتی‌گیر نیز از استان‌های دیگر جذب تیم کشتی استان زنجان شده‌اند تا تیم زنجان را در مسابقات لیگ برتر همراهی کنند.
وی اضافه کرد: محمدرضا قلم‌چی به عنوان سرپرست، بهرام چهران، علی مهری و عباس حاج کناری به عنوان مربی تیم کشتی استان زنجان را کمک می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول