اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

/مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور/

مازندران قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان شد

خبرگزاری فارس: تیم کشتی آزاد نوجوانان مازندران در پایان روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور با کسب 73 امتیاز عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

مازندران قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم مازندران در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور با کسب 73 امتیاز عنوان نخست کشور را به دست آورد و بر بام کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور ایستاد.
در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور تیم تهران نیز که تا لحظات آخر رقابت تنگاتنگی با مازندرانی‌ها داشتند با 69 امتیاز عنوان نایب قهرمان را از آن خود کرد و تیم کرمانشاه با 53 امتیاز به عنوان سومی رضایت داد. 
در رده‌های بعدی نیز تیم‌های گلستان، خراسان رضوی و لرستان نیز به ترتیب با کسب 35، 35 و 32 امتیاز مقام‌های چهارم تا ششم را به‌دست آوردند.
در پایان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور کاپ اخلاق به استان فارس اهدا شد و احمد پیکار از تیم گیلان به عنوان مربی نمونه، مرتضی قیاسی از لرستان فنی‌ ترین کشتی گیر و شروین یوسف زاده از تهران نیز به عنوان کشتی گیر نمونه معرفی شدند.
این رقابت‌ها در 9 دور و با انجام 370 کشتی برگزار شد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور طی دو روز در مجموعه ورزشی فدک باقر شهر با حضور 318 کشتی گیر در قالب 34 تیم از استانهای کشور و توابع تهران، کیش و باقر شهر برگزار شد.
در آخرین روز این مسابقات 158 کشتی گیر در پنج وزن دوم شامل 46، 54، 63، 76 و 100 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور با حضور کشتی گیران نوجوان سراسر کشور توسط فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت اداره ورزش و جوانان باقرشهر، شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از ادارات شهرستان ری در مجموعه ورزشی فدک باقرشهر برگزار می‌شود.
باقِرشهر از شهرهای استان تهران است که در محور ارتباطی قدیم تهران‌ـ قم و در بخش کهریزک از توابع شهرستان ری قرار دارد.
بر اساس آخرین آمار جمعیتی تا پایان سال ۱۳۸۳ جمعیت باقرشهر بالغ بر ۵۸ هزار و 840 نفر ذکر شده ‌است.
باقرشهر میان آرامگاه امام خمینی (ره) و حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) واقع شده‌ است.
همجواری باقرشهر با دانشگاه پیام نور واحد باقرشهر، پالایشگاه تهران، نیروگاه برق ری، کارخانه سایپا پرس، و بسیاری از کارخانجات بزرگ کشور موجب رونق تجاری این منطقه شده است.
از مراکز مهم صنعتی آن می‌توان پالایشگاه تهران، تاسیسات نفتی و گازی ری، شرکت نفت بهران، شرکت انرژی، شهرک شهرسنگ بالغ بر ۱۱۱ کارگاه، مجتمع تجریشی و شرکت ایران سیلندر و شرکت سایپا پرس را نام برد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول