اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی نفت تهران خبر داد:

جذب 13 کشتی‌گیر برای حضور در لیگ کشتی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی نفت تهران با اشاره به اینکه چند روز بیشتر تا آغاز مسابقات لیگ وقت باقی نیست، گفت: تاکنون موفق به جذب 13 کشتی‌گیر برای حضور در این رقابت‌ها شده‌ایم.

جذب 13 کشتی‌گیر برای حضور در لیگ کشتی
یعقوب نجفی جویباری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با وضعیت تیم کشتی نفت تهران، اظهار داشت: تیم نفت در حالی که چند روزی بیشتر تا آغاز مسابقات باقی نمانده، تازه در حال یارگیری است و این در شرایطی است که تمام کشتی‌‌گیران مطرح توسط دیگر تیم‌ها جذب شده‌اند و دست ما برای جذب کشتی‌گیران بسته است.
سرمربی تیم کشتی آزاد نفت تهران در ارتباط با تعداد کشت‌گیرانی که جذب کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر 13 کشتی‌گیر جوان را جذب کرده‌ایم و به دنبال پیدا کردن کشتی‌گیر رده بالا برای نفت هستیم. 
وی در ادامه با بیان اینکه از کاوه انتظار داریم چند تن از کشتی‌گیرانی را که با خود به تیم ثامن الححج (ع) برده برای کمک به ما بدهد، خاطرنشان کرد: زمانی که علی کاوه، سرمربی سابق تیم کشتی نفت تهران به تیم ثامن‌الحجج (ع) رفت اکثر کشتی‌گیران مطرح تیم ما را با خود با ثامن الحجج (ع) برد. 
جویباری در ارتباط با مذاکراتش با کاوه عنوان کرد: شهریور ماه سال جاری مذاکراتی با کاوه داشتیم و کشتی‌گیران مطرحی را جذب کردیم اما وی در آستانه مسابقات لیگ ما را تنها گذاشت.
سرمربی تیم کشتی آزاد نفت تهران در پایان در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با نحوه اتخاذ تصمیم‌ برای حضور در لیگ با توجه به شرایط موجود تاکید کرد: پس از رفتن کاوه و کشتی‌گیران تیم به ثامن‌الحجج (ع) تصمیم گرفتیم برای زیر سئوال نرفتن تیم نفت تهران، در لیگ شرکت نکنیم اما به تشخیص مدیر عامل تیم در لیگ باقی ماندیم و ما از علی کاوه انتظار داریم که چند تن از کشتی‌گیرانی را که از تیم نفت برده است به ما باز گرداند تا ما نیز بتوانیم با قدرت در لیگ حاضر شویم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول