اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور/

قهرمانان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: حسین روزبه در 63 کیلوگرم، شروین یوسف‌زاده در 76 کیلوگرم و مهرشاد محمدی در 100 کیلوگرم به مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور دست یافتند.

قهرمانان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در اوزان 63، 76 و 100 کیلوگرم به پایان رسید.
همزمان با روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور 158 ورزشکار از 34 استان کشور و توابع استان تهران، کیش و باقرشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان رقابت‌های امروز با حضور 258 کشتی گیر قهرمانان پنج وزن دوم معرفی شدند.
در وزن 63 کیلوگرم حسین روزبه از مازندران با افتخار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، امیر حسین لرستانی از تهران از گیلان دوم و مهرداد طاهری از البرز و اسماعیل محمودی از خراسان رضوی مشترکا به مقام سوم رسیدند.
شروین یوسف زاده از تهران در وزن 76 کیلوگرم اول شد، عبدالله تشکری از گلستان عنوان دوم را از آن خود کرد و مهرداد طاهر خانی از قزوین و علی موجرلو از مازندران به صورت مشترک به مقام سومی رضایت دادند.
در رقابت‌های پایانی روز دوم این دوره از مسابقات در 100 کیلوگرم مهرشاد محمدی از مازندران گردن آویز طلا کسب کرد و رضا کریمی از لرستان دوم شد و امین دهستانی از البرز و مهدی امیری از کرمانشاه به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.
مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور روز جمعه در مجموعه ورزشی فدک باقرشهر با حضور 34 تیم از استان‌های کشور و توابع تهران، کیش و باقرشهر انجام شد.
مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور با حضور کشتی گیران نوجوان سراسر کشور توسط فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت اداره ورزش و جوانان باقرشهر، شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از ادارات شهرستان ری در مجموعه ورزشی فدک باقرشهر برگزار می‌شود.
باقِرشهر از شهرهای استان تهران است که در محور ارتباطی قدیم تهران‌ـ قم و در بخش کهریزک از توابع شهرستان ری قرار دارد.
بر اساس آخرین آمار جمعیتی تا پایان سال ۱۳۸۳ جمعیت باقرشهر بالغ بر ۵۸ هزار و 840 نفر ذکر شده ‌است.
باقرشهر میان آرامگاه امام خمینی (ره) و حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) واقع شده‌ است.
همجواری باقرشهر با دانشگاه پیام نور واحد باقرشهر، پالایشگاه تهران، نیروگاه برق ری، کارخانه سایپا پرس، و بسیاری از کارخانجات بزرگ کشور موجب رونق تجاری این منطقه شده است.
از مراکز مهم صنعتی آن می‌توان پالایشگاه تهران، تاسیسات نفتی و گازی ری، شرکت نفت بهران، شرکت انرژی، شهرک شهرسنگ بالغ بر ۱۱۱ کارگاه، مجتمع تجریشی و شرکت ایران سیلندر و شرکت سایپا پرس را نام برد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول