اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مسابقه دو‌ومیدانی رهروان شهدای دانش‌آموز در دشتی

خبرگزاری فارس: عصر پنجشنبه مسابقه دو‌ومیدانی رهروان شهدای دانش‌آموزی پسر حوزه مقاومت المهدی بسیج دانش‌آموزی ‌برگزار شد.‌

برگزاری مسابقه دو‌ومیدانی رهروان شهدای دانش‌آموز در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فرماندار دشتی ضمن تجلیل از شهدای شهر خورموج به پنج شهید گمنام مدفون در این گلزار ادای احترام کرد و افزود: شهید فهمیده الگوی همه دانش آموزان است و شهید فهمیده و شهدای جوان ما از جمله جوانان مومنی بودند که جان خود را در راه نظام جمهوری اسلامی تقدیم کردند و درحفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کردند.
سید علی هاشمی تصریح کرد: امروز اقتدار، عزت، ابهت و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از وجود ایثارگری همین جوانان شهید می‌باشد.
وی جوانان و نوجوانان را یکی از سرمایه‌های اصلی نظام دانست و یادآورشد: مهمترین وظیفه دانش آموزان حرکت در راستای حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و عمل کردن به فرامین حضرت امام خامنه‌ای و کسب علم است.
نماینده ارشد دولت دهم در دشتی خاطر نشان کرد: امروز جنگ نظامی در میان نیست اما دشمنان با جنگ نرم  نوجوانان را هدف قرار داده و با ترفندهای مختلف می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند که دانش‌آموزان باید با طی کردن مسیرهای درست راه شهیدان را ادامه و به دشمنان بفهمانند که آنان هیچگاه از آرمان‌های انقلاب دست برنمی‌دارند.
فرمانده سپاه دشتی نیز یاد آور شد: اکثر دانش‌آموزان بسیجی ‌دیروز مسئولان امروز هستند و بسیج دانش آموزی وارد عرصه کارکردهای اجتماعی، علمی، فرهنگی و سازندگی کشور شده است که باید به تقویت بیش از پیش آن بپردازیم.
مراد کاظمی گفت: دانش آموزان خود باید طالب علم باشند و تولید فکر و اندیشه کنند و سطح آگاهی و دانش خود را با مطالعه و تلاش بالا ببرید.
کاظمی توجه به ورزش در بین دانش آموز بسیجی را امری ضروری دانست و افزود: فعالیت‌های سازمان بسیج دانش آموزی با تنوع و انعطاف پذیری لازم به منظور ایجاد روحیه ایثار و فداکاری، خلاقیت و نو آوری تعاون، مشارکت و مسئولیت پذیری و همکاری در دانش آموزان تعریف شده است.
در پایان نیز ضمن اهدای جوایز به 40 نفر از دانش آموزان قبور مطهر شهدای شهر خورموج و پنج شهید گمنام  با اهدای شاخه گل و صلوات با شهدا و امام شهدا پیمان بستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول