اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

افتتاح موزه صنعت و معدن زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از افتتاح موزه صنعت و معدن استان زنجان در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح موزه صنعت و معدن زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه دوشنبه در مراسم بازدید از محل موزه صنعت و معدن استان زنجان اظهار داشت: محل کارخانه کبریت سابق زنجان تبدیل به موزه صنعت و معدن زنجان تبدیل می‌شود.
وی افزود: محل کارخانه کبریت سابق و موزه صنعت و معدن فعلی در حدود 30 سال است، که بدون استفاده بوده و هیچ اقدامی در زمینه استفاده بهینه از آن صورت نگرفته بود.
 استاندار زنجان با مثبت ارزیابی کردن احداث موزه صنعت و معدن یادآور شد: از ظرفیت این مکان به خوبی استفاده می‌شود.
وی تصریح کرد: احداث موزه صنعت و معدن استفاده از ظرفیت‌های استان، به نحو مطلوب است.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه پس از تخریب کارخانه کبریت محل مذکور بدون استفاده باقی مانده بود، افزود: عدم استفاده از این مکان موجب نامطلوب شدن وضعیت امنیتی و بهداشتی این محل شده بود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت محل مذکور موجب اذیت مردم ساکن در منطقه شده بود، ادامه داد: کلنگ زنی و اجرایی شدن عملیات ساخت این مکان موجب عمران و نشاط چهره شهر شده است.
استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نه ماه از آغاز احداث این موزه می‌گذرد، اضافه کرد: احداث این موزه اقدامی در راستای عمران شهری است.
وی گفت: در حال حاضر بسیاری از مراحل احداث این موزه صورت گرفته و بهره‌برداری از این موزه در روزهای آینده انجام می‌شود.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه احداث موزه صنعت و معدن موجب جذب سرمایه‌گذار می‌شود، افزود: انجام اقدامات این‌ چنینی موجب توسعه استان شده و زمینه برای فعالیت‌های هر چه بیشتر بخش خصوصی فراهم می‌شود.
وی تاکید کرد: پس از اتمام مراحل اجرایی موزه مذکور سند این موزه به نام اتاق بازرگانی رقم خورده و این محل تبدیل به موزه صنعت و معدن می‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به تلاش مسئولان ذی‌ربط در احداث هر چه سریع‌تر این موزه یادآور شد: مردم استان نیز می‌توانند با قرار دادن سند‌های قدیمی خود در اختیار این موزه کمک شایانی به فعالیت و غنای هر چه بهتر این موزه کنند.
در ادامه این بازدید ابراهیم جمیلی، موسس موزه صنعت و معدن استان زنجان یادآور شد: در صورت فراهم شدن شرایط احداث این موزه تا 15 روز آینده تکمیل می‌شود.
لازم به ذکر است، استاندار زنجان پس از سخنرانی در محوطه این موزه از بخش‌های مختلف موزه صنعت و معدن سان دید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول