اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

بدخواهان به دنبال تنش در برگزاری انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی – انتظامی استاندار البرز گفت: امسال نیز بدخواهان به دنبال تنش در برگزاری انتخابات هستند و نمی‌خواهند ملت ایران با آگاهی و بصیرت نمایندگان خود را برای ورود به خانه ملت انتخاب کنند.

بدخواهان به دنبال تنش در برگزاری انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به آخرین مراحل برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استانداری به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی در البرز وظائف حسب قانون در زمان برگزاری انتخابات بر عهده دارد.
وی تصریح کرد: ما دو اولویت برای انتخابات داریم که نخست قوانین کشور و دیگری رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است.
این مسئول ادامه داد: ولی امر مسلمین در آخرین رهنمودهایی که طی سفر به استان کرمانشاه داشتند، تذکرات بسیار مهمی در بحث برگزاری انتخابات و ضرورت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان بیان فرمودند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رجبی افزود: نکته مهم این است که همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی، سالم، پرشور، رقابتی و با حضور حداکثری واجدین شرایط در کشور برگزار شده و یک بار دیگر آزادی و مردم‌سالاری دینی در ایران به جهانیان اثبات گردد.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری سالم و صحیح انتخابات با حضور گسترده مردم از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: در ایران نتایج انتخابات از آن جهت حائز اهمیت است که عده‌ای فرصت خدمت به مردم را با رای مستقیم آنها پیدا می‌کنند.
 
نامزدها از ایجاد تنش و ارائه آمار غلط خودداری کنند
 
رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا شرایط را برای حضور همه اقشار جامعه فراهم کنند.
رجبی تاکید کرد: همه کاندیداها برای سیستم اجرایی انتخابات به صورت یکسان هستند و ما نگاه خاص به هیچ نامزدی نداریم.
وی افزود: این افراد باید قانون را به صورت کامل رعایت کرده و از دادن وعده‌های غیر واقعی و ارائه آمارهای غلط که جامعه را متشنج می‌کند، خودداری کنند.
 
بدخواهان به دنبال تنش در انتخابات هستند
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه‌زدن به ملت ایران، گفت: امسال نیز بدخواهان به دنبال تنش در برگزاری انتخابات هستند و نمی‌خواهند ملت ایران با آگاهی و بصیرت نمایندگان خود را برای ورود به خانه ملت انتخاب کنند.
رجبی تاکید کرد: به همین دلیل مردم و مسئولان باید هوشیار بوده تا فتنه 88 در کشور ایجاد نشود.
 
استان البرز آماده برگزاری انتخابات است
 
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه اندازه از تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در استان البرز انجام شده است؟‌ گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه داشتیم و در حال حاضر البرز آماده برگزاری انتخابات است.
رجبی افزود: تفکیک وظائف در کلیه حوزه‌های انتخابیه استان انجام شده و با تشکیل ستاد انتخابات همه دستگاه‌ها وظائف خود را به خوبی می‌دانند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول