اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نایین:

وضعیت نابسمان استکبار ارمغان انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نایین گفت: وضعیت نابسمان استکبار جهانی در دنیا، ارمغانی از انقلاب و ایران اسلامی و پیام‌های رهبر معظم انقلاب است.

وضعیت نابسمان استکبار ارمغان انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام محمود میرزابیگی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در محل رواق فاطمیه امام‌زاده سلطان سید علی (ع) نایین با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: خدمات ارزنده علمی و فرهنگی امام باقر (ع) و امام صادق (ع) به دین اسلام انکار ناشدنی است و در زمینه نشر احادیث نیز این دو بزرگوار تلاش بسیار کرده‌اند.
امام جمعه نایین با اشاره به پیش‌رو بودن روز عرفه و عید سعید قربان تصریح کرد: ما باید در روز عید قربان نفس خود را قربانی کرده و از همه بدی‌ها تطهیر شویم که امیدواریم مراسم این دو روز باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود که در این راستا نماز عید سعید قربان در صبح روز عید رأس ساعت هشت در همین مکان برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های مختلف روز 13 آبان گفت: این روز یادآور خاطرات تلخ و شیرینی از دوران انقلاب اسلامی که یکی از آنان دستگیری و تبعید امام (ره) به ترکیه بود که جزو خاطرات بسیار تلخ این روز به حساب می‌آید.
میرزابیگی ادامه داد: روزی که رژیم ستمشاهی امام را دستگیر و به ترکیه تبعید کردند دل تمام ملت ایران شکست اما بالاخره یک روز هم، همین ملت در همین روز آمریکا را از ایران تبعید کرد و هیمنه این ابرقدرت پوشالی را در جهان درهم شکست.
امام جمعه نایین اضافه کرد: امام راحل بارها و بارها گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این صحبت با تسخیر لانه جاسوسی در عمل هم ثابت و پوشالی بودن قدرت آمریکا بر همگان هویدا شد.
وی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی، عزم تمامی ملت‌های دنیا بر رسیدن به دو هدف متعالی جذب شده است که نخستین آن اسلام‌خواهی و دومین آن مبارزه با استکبار جهانی است.
میرزابیگی افزود: پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات تونس و اعلام تدوین قانون اساسی بر اساس اسلام و قرآن در لیبی نمونه بارز اسلام‌خواهی مردم منطقه در این زمینه است و قطعاً هر کشور دیگر نیز که از سلطه دیکتاتورها خارج شود همین خواسته‌ها را مطرح خواهد کرد.
وی اضافه کرد: نهضتی که امام راحل شروع کننده آن بود، امروز نه تنها کشورهای اسلامی بلکه دنیا را فراگرفته و به معنای واقعی فرمایش آن پیر سفر کرده در رابطه با صدور انقلاب به جهان تعبیر شده است.
امام جمعه نایین تصریح کرد: وضعیت نابسمان استکبار جهانی در دنیا ارمغانی از انقلاب و ایران اسلامی و پیام‌های رهبر معظم انقلاب است که به شدت آنان را عصبانی و ناراحت کرده و این حرکات شتاب‌زده و سناریوهای مضحک، نتیجه همین عصبانیت و ناراحتی است.
وی ادامه داد: مطرح شدن سناریوهای ترور سفیر عربستان در آمریکا، مسئله هسته‌ای و مسائل حقوق بشر از نوع همین مسائل است که البته آنان نمی‌دانند که دنیا دیگر پذیرش این‌گونه مسائل مضحک و پیش پا افتاده‌ای را ندارد و اینان دیگر در پایان کار خود قرار دارند و قطعاً همان طور که نظام سوسیالیستی و کمونیستی در جهان برچیده شد، نظام لیبرال دموکرات غرب نیز بساط آن جمع خواهد شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول