اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

13آبان روز ضعف و زبونی آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: 13آبان روز شکست دشمنان و ضعف و زبونی آمریکاست که پس از 33 سال از عمر انقلاب اسلامی میوه آن در جهان به ثمر نشسته است.

13آبان روز ضعف و زبونی آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، حجت‌الاسلام سیدحسین ‌رکنی‌حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) بر حرکت در مسیر اهل بیت تاکید کرد و اظهار داشت: دین اسلام تنها دین معنوی صرف نیست و به مسائل اقتصادی نظیر زکات و خمس نیز توجه دارد و با فقر و تنگدستی و بیکاری مخالف است و کسی را که برای معاش خانواده تلاش می‌کند مانند مجاهد فی سبیل الله می‌داند.
وی افزود: امام علی(ع) در بدترین شرایط زندگی می‌کرد ولی شب‌ها به کمک مستمندان  و نیازمندان می‌شتافت.
رکنی‌حسینی ادامه داد: دولتمردان نظام اسلامی نیز باید چنین باشند زیرا انتظار مردم اجرای عدالت اجتماعی و کم کردن فاصله طبقاتی است، زمامداران و حاکمان اسلامی نهایت تلاش خود را برای رفع فقر و تبعیض به کار بگیرند تا هیچ فقیری در جامعه نباشد.
وی به روز دانش‌آموز اشاره و بیان کرد: 13آبان روز شکست دشمنان و ضعف و زبونی آمریکاست که پس از 33 سال از عمر انقلاب اسلامی میوه آن در جهان به ثمر نشسته است.
امام جمعه بردخون گفت: ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکای جنایتکار برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به همکاری زده‌اند و دستشان به خون مردم دنیا آغشته، اما کاری از پیش نبرده‌اند.
وی اضافه کرد: آمریکا سعی کرد با تهدید و تحریم و توطئه و تحمیل جنگ ما را عقب براند ولی هیچ‌گاه نتوانسته به اهداف خود برسد چرا که جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی از اهداف و آرمان‌های انقلابی خود دست برنمی‌دارد.
رکنی‌حسینی یادآور شد: ملت ما با تمام وجود از آرمان‌های نظام و رهبری حمایت می‌کند و در مقابل آمریکا و دشمنان خواهد ایستاد البته مردم دنیا بیدار شده‌اند و انقلاب‌های مردم در مصر و تونس و لیبی و بحرین و عربستان و سایر کشورها ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد موجب بدبختی و ناامیدی آمریکا شده و سرنوشتی شوم در انتظارشان خواهد بود.
پس از پایان نماز جمعه نیز مردم شهر بردخون از مصلای نماز تا روبه‌روی بانک صادرات این شهر راهپیمایی کردند و خشم و انزجار خود را از اعمال آمریکا و استکبار اعلام نمودند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول