اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت یوم‌الله 13 آبان؛

گنبد‌ی‌ها انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرد

‌خبرگزاری فارس: به مناسبت یوم‌الله 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا در آسمان شهر گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور طنین‌انداز شد.

گنبد‌ی‌ها انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، راهپیمایی 13 آبان ماه امسال با حضور وحدت‌آفرین مردم، مسئولان روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب گنبدی برگزار شد.
مردم شهرستان گنبدکاووس مسیر مصلای امام جعفر (ع) تا دادگاه انقلاب این شهر را به مناسبت بزرگداشت 13 آبان‌ پیمودند.
شعار راهپیمایی امسال مردم شهرستان گنبدکاووس مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای بود.
دانشجویان دانش‌آموزان و بسیجیان در صفوف بهم پیوسته، با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌های رنگارنگ انزجار خود را از استکبار جهانی و سلطه‌طلبی‌هایش اعلام کردند.
یکی از خانم‌های شرکت‌کننده راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: قیام دانشجویان و دانش‌آموزان در سال‌های انقلاب هم‌اکنون توسط جوانان مسلمان و آزاده دنیا الگوبرداری شده است.
مریم بخشی افزود: بیداری اسلامی و قیام وال استریت و تظاهرات مردم آمریکا و کشورهای غربی بر ضد نظام سرمایه‌داری نتیجه صدور انقلاب اسلامی به جهان است و همانطور که امام می‌فرمود: حالا مشاهده می‌کنیم که انقلاب ما به جهان صادر شده است.
یک دیگر دانش‌آموز دختر گنبدی نیز گفت: قدرت پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است و آمریکا که داعیه‌دار رهبری جهان است حتی نمی‌تواند پاسخ مردم خود را بدهد در مقابل کشور ایران هر روز قدرتمندتر می‌شود و مردم همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: ۱۳ آبان یادآور حرکت‌های عظیم و توفنده‌ای است که سرنوشت کشور و مردم ایران در آنها رقم خورده است.
محمدتقی قزل‌سفلی اظهار داشت: با تبعید امام خمینی (ره ) در ۱۳ آبان ،13۴۲ مردم ایران چهره ضد دینی رژیم را به خوبی شناختند و در ۱۳ آبان‪ 13۵۸ سرسپردگی سران رژیم گذشته و بسیاری از عوامل نفوذی در انقلاب افشا شد و به همین دلیل امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند.
وی‪ ۱۳ آبان را از رویدادهای سرنوشت ساز، عمیق و اثرگذار در روند انقلاب اسلامی دانست و گفت: استقلال خواهی و دینمداری مردم ایران و هوشیاری روحانیت عامل اصلی این تحولات بود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس آثار مناسبت‌های ۱۳ آبان در کشور را بسیار عمیق و ماندگار توصیف کرد و یادآور شد: تبعید حضرت امام پایه‌های رژیم گذشته را به لرزه درآورد و در اثر حوادث ۱۳ آبان 13۵۸ نیز دست استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آن از منافع ملت ایران کوتاه شد.
در پایان این راهمپیمایی شرکت کنندگان با فریاد الله‌اکبر بندهای مختلف قطعنامه راهمپیایی 13 آبان را تایید کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول