اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

استکبار جهانی بارها از ایران سیلی خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: استکبار جهانی بارها در سال‌های گذشته از ایران اسلامی سیلی خورده است.

استکبار جهانی بارها از ایران سیلی خورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: استکبار جهانی بارها در سال‌های گذشته از ایران اسلامی سیلی خورده است و به این دلیل زخم خورده این روحیه انقلابی است.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مقابل استکبار کارنامه‌ای قابل ارائه دارد، بیان کرد: ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی کارنامه‌ای قابل ارائه دارد و به این دلیل در میان میدان یاران زیادی نیز پیدا کرده است و به این دلیل آمریکا از این روحیه وحشت دارد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ترس آمریکا از همه‌گیر شدن این روحیه بود، افزود: آمریکا ترس داشت که این روحیه همه گیر شود ولی در شرایط کنونی چنین اتفاقی افتاده است و بر این اساس ایران اسلامی از ابتدا میدان دار این اتفاق بزرگ در جهان بوده است.
سلیمانی با اشاره به اینکه ابهت آمریکا را در جهان ملت ایران اسلامی شکسته‌ است، تاکید کرد: ملت ایران اسلامی ابهت آمریکا را در جهان شکسته است و بر این اساس می‌توان گفت که ایران در عرصه مبارزه با استکبار جهانی موفق بوده است و دستاوردهای زیادی نیز به دست آورده است.
امام جمعه شوشتر با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی همه جای جهان فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی همه جای جهان فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و بر این اساس همه دشمنان ایران اسلامی به نوعی خار شده‌اند و این نشان از پیروزی اسلام دارد.
وی با تحلیل اتفاقاتی که در روز 13 آبان رخ داده است، بیان کرد: در روز 13 آبان 43 امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه تبعید می‌شود و در همین روز در سال 57 دانش آموزان ایرانی که در حال ملحق شدن به دانشجویان متحصن دانشگاه تهران بودند به گلوله بسته شدند و یک سال بعد در همان روز سفارت آمریکا که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود تسخیر شد و اعضای آن نیز اسیر شدند.
سلیمانی تاکید کرد: آمریکا در سال 43 فکر می‌کرد که با تبعید مرجعیت دینی از ایران به کشور ترکیه می‌تواند شعله‌های انقلاب اسلامی را خاموش کند ولی این شعله‌ها 14 سال بعد دانشجویان را به تحصن وادار کرد و یک سال بعد از سال 57 آمریکا را در خود سوزاند و دست خیانت وی را رو کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول