اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

مبارزه با استکبار و صهیونیست جهانی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: ملت ایران تمام ایام سال را روز مبارزه می‌داند و هم‌اکنون شاهد مبارزه با استکبار در سراسر عالم هستیم.

مبارزه با استکبار و صهیونیست جهانی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جوادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با تأکید بر لزوم تقوای الهی در همه ابعاد زندگی و همچنین روز عرفه، اظهار کرد: اخلاص در عمل، بصیرت، روشن‌بینی و یقین از خواسته‌های مهم امام حسین (ع) در دعای عرفه است و امت مسلمان نیز باید در راستای تعالی بخشی و خودسازی سیره امام سوم شیعیان را مدنظر قرار داده و از خلق و خوی این امام بزرگ الگو برداری کنند.
وی با اشاره به شهادت امام باقر (ع) افزود: کسانی که تفاوت هشام ‌بن ‌عبدالملک با امام باقر را درک نمی‌کنند یقیناً از مسلمانان بی‌بصیرت هستند که فقط سابقه افراد را مدنظر قرار داده و نسبت به وضعیت حال آنها بی‌توجه‌اند.
خطیب موقت جمعه همدان خاطرنشان کرد: شهادت بسیاری از اولیا، شهدا و معصومین به دلیل بی‌بصیرتی عده‌ای به ظاهر مسلمان است که فقط پوسته ظاهری دین را فهمیده و نسبت به عمق مسائل بی‌خبر هستند.
وی با اشاره به جنایت وهابیت در ششم ذیالحجه و شهادت 400 نفر از شیعیان گفت: دنیای استکباری که امروز ادعای حقوق بشر را دارد نسبت به جنایت وهابیون در کنار کعبه ساکت شده است و هیچگونه عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.
جوادی در ادامه افزود: امروز صدای حق‌خواهی امت مسلمان در سرتاسر عالم طنین‌انداز شده است و 99 درصد از مردم بیدار و آگاه جهان خواهان براندازی استکبار و نظام سرمایه‌داری در دنیا هستند.
وی با بیان اینکه 13 آبان 1357 دانش‌آموزان انقلابی توسط حکام ظالم تیرباران شدند، افزود: دانش‌آموزان امروز جامعه با الگوگیری از نسل اول انقلاب و همچنین تبعیت از مقام معظم رهبری تمام قد در مقابل استکبار جهانی و ایادی آنها ایستاده‌اند.
امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: شاهکار دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 و تسخیر لانه جاسوسی موجب شد تا بنیانگذار کبیر انقلاب از این کار به عنوان انقلاب دوم یاد کند.
وی در پایان تأکید کرد: مبارزه نسل سوم انقلاب به ویژه دانش‌آموزان با استکبار و صهیونیست جهانی شده است و این مبارزه تا قلب کفر نفوذ خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول