اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

مبارزه با استکبار جهانی پیام‌ 13 آبان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مبارزه با استکبار جهانی و اعلام نفرت از آمریکا از پیام‌های مهم 13 آبان است.

مبارزه با استکبار جهانی پیام‌ 13 آبان است
امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است، که باید این نماد حفظ و تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه باید ارزش‌های نظام و انقلاب به جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان منتقل شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند، که باید با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان آگاه شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اهمیت 13 آبان برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.
وی با بیان اینکه در این روز تاریخی سه حادثه مهم روی داده است، افزود: کشتار دانش‌آموزان به دست عمال رژیم شاه، تبعید امام راحل و تسخیر لانه جاسوسی سه حادثه مهم 13 آبان است.
نظری با با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام افزود: سفارت آمریکا در ایران تبدیل به مرکزی برای جاسوسی و فتنه علیه ملت ایران شده بود.
وی به اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد و گفت: دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی و با در هم شکستن ابهت پوشالی آمریکا نشان دادند که ملت ایران هراسی از استکبار جهانی ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب تاکید کرد و گفت: مبارزه با استکبار جهانی و اعلام نفرت از آمریکا از پیام‌های مهم 13 آبان است.
وی تشویق دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان را از برنامه‌های آموزش و پرورش اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است، دانش‌آموزان با اولیای خود در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت می‌کنند.
نظری تاکید کرد: اجرای سرود همگانی، حضور منظم با لباس فرم در راهپیمایی روز 13 آبان از برنامه‌های قابل اجرا در این روز است که از سوی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: ضروری است به منظور اعلام انزجار از استکبار جهانی و حرکت و اقدام مذبوحانه دشمنان اسلام در راستای سناریوی طراحی شده استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی در دست داشتن در توطئه قتل سفیر عربستان طوماری از سوی شرکت کنندگان در مراسم امضا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام آمادگی اداره کل آموزش و پرورش در راستای حضور دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان افزود: دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان با حضور خود در کنار سایر مردم وفاداری و علاقه خود را به انقلاب اسلامی اعلام داشته و به این وسیله دشمنانی را که فکر می‌کردند که نسل آینده در استمرار انقلاب نقش نخواهند داشت را ناکام گذاشتند.
نظری افزود: دشمنان و استکبار جهانی باید بدانند که این انقلاب ریشه در اعماق جان همه مردم ایران دارد و این ریشه در نسل‌های بعد تداوم داشته و هیچ گاه خشک نمی‌شود.
وی اذعان کرد: ملت ایران نیز با اهداف مقدس خود همیشه طرفدار و حامی این ملت‌ها بوده و همیشه آن‌ها نیز دلگرم و علاقمند به حمایت های مردم ایران بودند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول