اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

آمریکا هیچ زمانی به اندازه 13 آبان در جهان تحقیر نشده بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: آمریکا هیچ زمانی به اندازه 13 آبان 58 در جهان تحقیر نشده بود.

آمریکا هیچ زمانی به اندازه 13 آبان در جهان تحقیر نشده بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با اشاره به یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان به فرموده امام راحل انقلابی است که از انقلاب سال 57 بزرگتر و مهم‌تر است و گرامیداشت این روز موجبات خشم استکبار را فراهم کرده است.
وی افزود: آمریکا هیچ زمانی به اندازه 13 آبان 58 در جهان تحقیر نشده بود و از آن تاریخ به بعد سیر نزولی آمریکا به سمت سقوط آغاز شد.
امام جمعه کنگان با بیان اینکه واژه استکبارستیزی از طرف ایران وارد عرصه ادبیات سیاسی جهان شد خاطرنشان کرد: 13 آبان 58 اوج استکبارستیزی و تحقیر مستکبران است.
محمودی در ادامه با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ عمومی تصریح کرد: توجه به فرهنگ شهرستان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه موظف به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی هستند.
وی اذعان داشت: طی دو سال گذشته در حوزه فرهنگی در کنگان کارهای بزرگی انجام شده که احداث مصلای بزرگ کنگان و ساخت حوزه علمیه خواهران از این جمله است.
امام جمعه کنگان با اشاره به اعمال ارزشمند حج اظهار داشت: امروز حجاج از مکه به عرفات و منا حرکت می‌کنند.
محمودی یادآور شد: نهم ذی‌الحجه روز عرفه است که امام زمان(عج) نیز در روز عرفه در عرفات است و به نیایش پروردگار می‌پردازد.
وی با بیان اینکه نماز عید قربان روز دوشنبه هفته جاری در کنگان اقامه می‌شود گفت: نماز عید قربان ساعت 7 صبح در بنک و کنگان اقامه می‌شود و از امت حزب‌الله می‌خواهیم فعالانه مشارکت کنند.
امام جمعه کنگان افزود: شهرستان کنگان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و از همه مسئولان و متولیان می‌خواهیم در سال جهاد اقتصادی تلاش و فعالیت بیشتری کنند تا روز به روز وضعینت شهرستان بهبود یابد.
محمودی خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه همواره موجبات موفقیت نظام بوده و دشمنان نیز از پیوند مردم و ولایت فقیه وحشت دارند.
انتتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول