اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور گسترده مردم دشتی در راهپیمایی 13 آبان‌

نصیری:‌ 13 آبان روز ذلت و خواری همیشگی آمریکاست

خبرگزاری فارس: مردم و مسئولان ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان دشتی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان‌ماه، بار دیگر ضمن بیت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای نفرت خود را از امریکا به نمایش گذاشتند.

نصیری:‌ 13 آبان روز ذلت و خواری همیشگی آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، ظهر امروز راهپیمایی سیزده آبان در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی، از میدان شهید مهدوی تا مصلای بزرگ حضرت امام خامنه‌ای برگزار شد.
در این راهپیمایی مردم و مسئولان ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان دشتی با حضور گسترده خود بار دیگر ضمن بیت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای نفرت خود را از امریکا به نمایش گذاشتند.
در این مراسم سید علی هاشمی فرماندار دشتی، روحانیون، معلمین، دانش‌آموزان، دانشگاهیان، بازاریان، طلاب، کارکنان ادارات و نهادها و فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح و بسیجیان جان بر کف حضور داشتند تا بار دیگر با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر اسرائیل"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای"، " آمریکا در چه فکری خامنه‌ای خمینیه"، "خامنه‌ای رهبر امت ماست دشمن شیطان بزرگ امریکاست"، دخالت‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایت کار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بلاد اسلامی را محکوم و از مجامع بین‌الملل خواستار محکوم نمودن آمریکا و حامیانش شدند.
در حاشیه این مراسم معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش و پرورش دشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار کرد: هدف ما از حضور در این روز بزرگداشت و گرامی داشت یاد شهدای 13 آبان و همراهی با منویات رهبر فقید جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و زیاده‌خواهی آمریکای جنایتکار است.
عبدالمحمدی نصیری افزود: تنها وظیفه ما بازگشت به هویت دینی و مذهبی و اطاعت محض از ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای است که امروز پرچم‌دار مبارزه با استکبار را بر دوش گرفته است.
وی ادامه داد: فرهنگ ما نشأت گرفته از دین و آئین ماست و ما هیچ نیازی به تقلید از فرهنگ غربی نداریم زیرا فرهنگ ما که یک فرهنگ دینی است ناشی از سنت اهل بیت عصمت و طهارت و برگرفته از قرآن کریم است.
نصیری متذکر شد: اگر ما به این دو فرهنگ چنگ بزنیم برای همیشه در بخش فرهنگ بیمه خواهیم بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول