اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

13 آبان روز تجلی اراده ملت ایران در برابر آمریکاست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب دوم مردم ایران در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: 13 آبان روز تجلی اراده ملت ایران در برابر آمریکاست.

13 آبان روز تجلی اراده ملت ایران در برابر آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با تبریک 13 آبان و شکستن هیمنه استکبار جهانی، اظهار داشت: آمریکایی‌ها خیال می‌کردند که با حمایت از رژیم منحوس پهلوی و کشتار جوانان و دانش آموزان می‌توانند ملت مسلمان ایران را از مسیر الهی خویش منحرف کنند.
وی افزود: خون شهدای دانش‌آموز و دانشجوی ایرانی آن‌چنان پایگاه استکبار و مزدوران حلقه به گوش او را متزلزل کرد که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شکستن غرور و هیمنه استکبار جهانی در سطح بین‌المللی از جمله تبعات این کشتار بود که هم اکنون نیز مفسران و تحلیلگران جهانی از این حرکت خودجوش  انقلابی جوانان ایرانی به عنوان یکی  از بزرگ‌ترین شکست‌ها برای آمریکا یاد می‌کنند.
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در طول عمر با برکت نظام اسلامی در ایران مردم ولایت‌مدار و متدین ایران اسلامی همواره با حضور در صحنه های مختلف روحیه استکبار ستیزی و ضدآمریکایی خویش را به نمایش گذاشته و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان انقلابی در سال 58 نماد استکبارستیزی و روحیه ضدآمریکایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است که هر ساله با حضور گسترده آنان در راهپیمایی 13 آبان این مهم تجدید و تقویت می‌شود.
علیخانی آمریکا را به عنوان بزرگ‌ترین کشور ناقض حقوق بشر در جهان معرفی کرد و افزود: کشتار مردم بی‌دفاع در نقاط مختلف جهان و توطئه‌های برنامه‌ریزی شده آنان علیه ملت‌ها مستقل دنیا و ضدیت آشکار آنان با آموزه‌های اسلامی و مسلمانان نمونه بارزی از این ضدیت است.
وی افزود: هم اکنون ایران اسلامی به عنوان محور بیداری اسلامی در جهان مطرح است و به الگوی استکبارستیزی و مقابله با زورگویی‌های آمریکا و صهیونیسم جهانی برای همه مسلمانان درآمده است که این مهم از مبارزات ضداستکباری مردم مسلمان ایران و تبعیت از منویات ولایت فقیه در طول این 32 سال از عمر با برکت نظام اسلامی فراهم آمده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول