اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

13 آبان روز تکامل انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: در روز 13 آبان سال 58 انقلاب کامل شد و در این روز جوانان ما با تسخیر لانه جاسوسی حقیقت پلید آمریکا را نمایان کردند.

13 آبان روز تکامل انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌‌آباد در شمال هرمزگان، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در 13 آبان‌ماه که به فرموده امام، انقلاب دوم بود هیمنه غرب و آمریکا شکسته شد.
وی با بیان اینکه 13 آبان‌ماه یادآور اتفاقات مهمی در مملکت ماست، افزود: روزگاری تمام امور کشور دست بیگانگان بود و استعمار به جایی رسیده بود که با وضع قانون کاپیتولاسیون عزت و شرف ما را زیر سئوال برده بود.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی امام (ره) فکر و اندیشه مملکت را بیدار و احساس مسئولیت و تعهد در جوانان ایجاد شد و در این اثنا مزدوران آمریکایی در چنین روزی دانش‌آموزان را به خاک و خون کشیدند.
مختاری ادامه داد: ایستادگی جوانان در مقابل دشمن سبب پیروزی انقلاب شد و به دنبال آن شکوفایی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف نظام رقم خورد به صورتی که هر روز یکی از قله‌های علمی توسط جوانان فتح می‌شود و همین امر الگویی برای سایر جوانان مسلمان نیز شده است.
وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان وارد مبارزه با ما شده است، خطاب به دانش‌آموزان افزود: امروز محکمترین شعار علیه آمریکا درس خواندن شما و دانشمند شدن است.
امام جمعه حاجی‌آباد، توطئه‌ها و شعارهای سیاسی آمریکا را بی اساس خواند و بیان کرد: آمریکا خودش بزرگترین تروریست دولتی است اما شعار دفاع از حقوق بشر سر می‌دهد اینها علاوه بر اینکه حوزه نفوذ بین‌المللی خود را از دست داده‌اند در کشور خود نیز دچار مشکلاتی شده‌اند.
خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید قربان افزود: عید قربان روز قربانی کردن تعلقات و هوای نفس است و باید از این فرصت حداکثر استفاده را برد.
مختاری در پایان سخنان خود از حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان، مسئولان و شهروندان حاضر در راهپیمایی امروز تقدیر کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول