اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم:

تمام ایام سال روز مقابله با آمریکا است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم تمام روزهای سال را روز مقاومت و مبارزه علیه آمریکا دانست.

تمام ایام سال روز مقابله با آمریکا است
رضا حافظی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم 13 آبان ماه را، انقلابی دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی و اظهار کرد: 13 آبان ماه روزی بود که ملت ایران ماهیت پلید آمریکا و استکبار جهانی را به تمام جهانیان نشان داد.
وی در ادامه با بیان اینکه تسخیر سفارت آمریکا در ایران تسخیر استثمار و استبداد بود، عنوان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم کشور با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که نماد استثمار است، به استکبار جهانی یادآوری کردند که ملت ایران ملتی هوشیار و دانا است و به استکبار جهانی اجازه عرض اندام نخواهد داد.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه، اعلام کرد: دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) با تسخیر این لانه جاسوسی به همگان اعلام کردند که قشر دانشجو آگاه به زمان، پیرو خط امام و دشمن استکبار جهانی است و اجازه نخواهد داد تا مستکبران با سوء استفاده از شرایط زمانی به اهداف شوم خود برسند.
وی در ادامه با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و ملت ایران است، گفت: همه ساله راهپیمایی‌هایی در گرامیداشت این روز برپا شده است که هدف اصلی از این راهپیمایی‌ها اعلام تنفر ملت ایران از ظلم و ستم و استکبار جهانی به جهانیان است و اینکه به ملت‌های جهان بگوییم تا آخرین قطره خون خود، در برابر ظلم و ستم ایستادگی خواهیم کرد.
حافظی روز 13 آبان ماه را روز خدا دانست و افزود: 13 آبان ماه روزی بود که قدرت خدا از دست ملت ایران بیرون آمد و در این روز تجلی پیدا کرد تا آبروی استکبار جهانی را ببرد و به ملت‌های جهان ذات پلید و شوم آمریکا را معرفی کند.
وی در ادامه با بیان اینکه کمی دقت و تفکر مشخص می‌کند که تمام دنیا باید دست در دست یکدیگر داده و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کند، اعلام کرد: تاریخ آمریکا به جهانیان نشان داده است که این کشور خیانت‌های بزرگی را  نسبت به ملت‌های مظلوم روا داشته است و ایستادگی در برابر آمریکا، همان ایستادگی دربرابر ظلم و ستم است.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم با اشاره به راه‌اندازی جنگ روانی و جنگ نرم توسط آمریکا، اظهار کرد: ملت‌های دنیا باید بدانند که آمریکا تنها یک شیطان است که با آنها مقابله و مبارزه می‌کند.
وی مبارزه با آمریکا را منطق صحیح امام خمینی(ره) دانست و عنوان کرد: در هر شرایطی باید با آمریکا و استکبار جهانی مقابله شود و باید با گسترش مبارزات خود، این شیاطین بزرگ را نابود کرده و جامعه جهانی را برای همگان ایمن کنیم.
حافظی در پایان با بیان اینکه آمریکا و تفکر آمریکایی تهدیدی برای جامعه بشری است، اعلام کرد: همه‌ ایام سال باید روز مقابله با این شیطان بزرگ باشد و این مبارزه را نمی‌توان محدود به یک بازه زمانی کوتاه مدت کرد و مقابله با استکبار جهانی باید همه روزه و توسط تمام جهانیان انجام شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول