اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز 13 آبان؛

مردم یاسوج شعار استکبارستیزی سر دادند

خبرگزاری فارس: مردم شهر یاسوج در روز 13 آبان با حضور گسترده در خیابان‌های این شهر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم یاسوج شعار استکبارستیزی سر دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز اقشار مختلف مردمی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان یک بار دیگر پیمان خود را با انقلاب و رهبری تجدید کردند.
بر اساس این گزارش هزاران نفر از مردم شهر یاسوج بعد از شرکت در نماز دشمن شکن جمعه با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از استکبار و استعمار اعلام کردند.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: این حضور پر شور جوانان نشان از این دارد که نسل جوان ما راه پدران خود را خوب شناختند و با حضور در این راهپیمایی با آرمان‌های انقلاب و پدران انقلابی خود تجدید میثاق کردند.
علی عالی‌پور افزود: 13 آبان روزی است که دانش‌آموزان در مقابل ظلم و ستیز برخاستند و با نثار خون مقدس خود، آسایش و آرامش را به نسل حاضر هدیه دادند.
وی ادامه داد: ملت ایران با فداکاری‌های دانش‌آموزان و دانشجویان این مرز و بوم برای همیشه از شر دسیسه‌های آمریکا در لانه جاسوسی راحت شده است.
عالی‌پور حضور دانش‌آموزان در این راهپیمایی را چشمگیر خواند و بیان داشت: دانش‌آموزان نسل جدید با آرمان‌ها و اهداف همرزمان خود در سنگر دیگری از مبارزه با ظلم و ستم پیمان بستند و امروز در سنگر علم و دانش با جنگ نرم دشمن مبارزه می‌کنند.
مردم و جوانان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که مسیر مصلی امام خمینی این شهر را تا میدان هفت‌تیر با فریادهای ضد استکباری و مشت‌های گره‌خورده طی کردند در قطعنامه پایانی این مراسم پیام شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان این شهر را حمایت و اطاعت از رهبری و انزجار و مخالفت با استکبار اعلام کردند و بر ایستادگی مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سرمایه‌داری دنیا تاکید کردند.
دانش‌آموزان شرکت کننده در این راهپیمایی نیز خود را پشتیبان آرمان‌ها و اهداف انقلابی تسخیرکنندگان لانه جاسوسی آمریکا دانستند و اعلام کردند: ما دانش‌آموزان نسل جدید راه پدران خود را از یاد نمی‌بریم و امروز در سنگر دیگری به دفاع از انقلاب و رهبری و ادامه راه شهیدان این مرز و بوم می‌پردازیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول