اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از راهپیمایی 13 آبان در اصفهان؛

هیچ کشوری زیر سلطه آمریکا باقی نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: راهپیمایان اصفهانی با شعار مرگ بر آمریکای مردم فریب، انزجار خود را از سیاست‌های آمریکا اعلام و به دولتمردان آمریکایی یادآور شدند که هیچ کشوری در دنیا زیر سلطه آمریکا باقی نمی‌ماند.

هیچ کشوری زیر سلطه آمریکا باقی نمی‌ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، راهپیمایی 13 آبان ماه که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است امسال همچون سال‌های گذشته با حضور حماسی اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان در اصفهان برگزار شد.
حضور دانش‌آموزان اصفهانی در قالب گروه‌های منسجم با در دست داشتن پلاکاردهایی که بخش‌هایی از سخنان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره 13 آبان و همچنین پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی در حال سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و اسرائیلی هستند، ‌بسیار چشمگیر است.
شعار راهپیمایی امسال مردم انقلابی و همیشه در صحنه اصفهان "مرگ بر آمریکای مردم فریب"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "امروز روز نسل جندالله است، یادآور هجرت روح‌الله است"، "روز 13 آبان، روز تصرف دژ شیطان"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر امریکا" و "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" بود.
همچنین دانشجویان اصفهانی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز 13 آبان انزجار خود را از آمریکا و مستکبران جهان اعلام کردند.
شرکت کنندگان در این روز تاریخی و به یاد ماندنی برای حمایت از جنبش وال‌استریت و بیداری اسلامی در منطقه فریاد "الله‌اکبر الله‌اکبر" سر دادند.
 
*‌ هیبت پوشالی آمریکا در حرکت بزرگ  13 آبان فرو ریخت
یکی از دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس حاضر در راهپیمایی 13 آبان در پاسخ به این سؤال که بزرگ‌ترین پیام 13 آبان چیست؟، اظهار داشت: به نظر من شکسته شدن هیبت پوشالی آمریکای جهان خوار با حرکت بزرگ 13 آبان فرو ریخت.
وی گفت: امریکا درصدد انزوای نظام جمهوری اسلامی است و برای رسیدن به این هدف دست به هر اقدامی می‌زند که تاکنون به هدف خود نرسیده و به قول امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
*‌ حضور مردم در این راهپیمایی جواب دندان شکن به آمریکا است
همچنین یوسف جعفری از دانشجویان دانشگاه اصفهان به خبرنگار فارس اصفهان گفت: راهپیمایی امسال به دلیل تشدید جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی طی چند سال اخیر از سایر راهپیمایی‌ها اهمیت بیشتری دارد.
این دانشجوی اصفهانی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در این راهپیمایی جوابی دندان شکن به همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز رسالت مهم و اساسی دانشجویان، پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی، مقابله با انحرافات و کج‌روی‌ها و مقابله با نفوذ احتمالی دشمنان داخلی و خارجی است.
 
*‌ هیچ کاری از دست مقامات آمریکایی در مقابل مردم ولایتمدار ایران برنمی‌آید
یاسمین محمدپور دیگر دانش آموز اصفهانی در حالی که سربند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را بر سر داشت و فریاد الله‌اکبر سر می‌داد، بیان داشت: هیچ کاری از دست مقامات آمریکایی برنمی‌آید، چرا که ملت ما پشتیبان ولی‌فقیه خود هستند.
از او پرسیدم چه پیامی برای همسالان ایرانی خود دارد؟ و او در جواب گفت: از آنها می‌خواهم که همواره درصدد دفاع از انقلاب باشند و دشمنان اسلام را مأیوس کنند.
 
*‌ هیچ کشوری در دنیا زیر سلطه آمریکا باقی نمی‌ماند
مرضیه راهداری نیز یکی از دیگر از دانش‌آموزان اصفهانی بود که با حضور در راهپیمایی 13 آبان فریاد انزجار خود را از رژیم‌های اشغال‌گر و جنایت‌گر دنیا اعلام می‌کرد، وقتی از او پرسیدیم که اگر با یکی از مقامات آمریکایی روبه‌رو شود چه حرفی به او می‌زند، گفت: تنها به آنان می‌گویم برای کارهایی که کرده‌اید متأسفم و هیچ‌وقت هم اجازه دخالت را به شما نمی‌دهیم.
وی افزود: دولتمردان آمریکایی و اسرائیلی باید بدانند که ایران اسلامی پیروز می‌شود و هیچ کشوری در دنیا زیر سلطه آمریکا باقی نمی‌ماند.
 
*‌ قیام وال‌استریت نشات گرفته از حرکت دانشجویان ایرانی در سال 59 است
همچنین دانشجوی دیگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اصفهان اظهار داشت: ما دانشجویان ایرانی از قیام وال‌استریت و تظاهرات مردم آمریکا و سایر کشورهای غربی بر ضد نظام سرمایه‌داری حمایت می‌کنیم و دنیا باید بداند که این اعتراضات الگو گرفته از دانشجویان انقلابی ایرانی و حرکت ضد استکباری آن‌ها در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بوده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول