اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ائمه جمعه شهرستان سوادکوه:

خیزش‌های اسلامی در راستای صدور معنوی انقلاب اسلامی است/ آمریکا در دشمنی با ملت ایران پرونده سیاهی دارد

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه شهرهای شیرگاه، زیراب و پل سفید در شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان، خیزش کشورهای اسلامی را در راستای صدور معنوی انقلاب اسلامی توصیف کردند.

خیزش‌های اسلامی در راستای صدور معنوی انقلاب اسلامی است/ آمریکا در دشمنی با ملت ایران پرونده سیاهی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، امام جمعه شهرهای شیرگاه، زیراب و پل سفید امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرهای سوادکوه با اشاره به روز 13 آبان خیزش کشورهای اسلامی را در راستای اهداف صدور معنوی انقلاب اسلامی دانستند و حضور ملت در صحنه‌های مختلف را موجب استحکام پایه های این نظام توصیف کردند.
حجت الاسلام و المسلمین احمد محمودیان در خطبه امروز نماز جمعه گفت: 13 آبان از ایام الهی در تقویم ملت ایران است. 
امام جمعه زیراب با اشاره به این مطلب که استجابت دعا شرایطی را دارد که باید رعایت شود، گفت: نتایج دعا فراوان، تاثیرگذار و شفابخش است.
وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه و عید قربان، گفت: دعای عرفه بیانگر ویژگی‌هایی باری‌تعالی و شرایط دعا‌کننده است و خلوص نیت از اولین شرایط پذیرش دعا ذکر شده است.
محمودیان با تاکید بر این مطلب که آمریکا امروز در مرداب مشکلات و معضلات خود گرفتار شده، گفت: مردم آمریکا به روحیه استعماری و دخالت دولت‌های خود در کشورهای دیگر اعتراض دارند.
امام جمعه زیراب، 13 آبان را به عنوان یکی از ایام الهی در تقویم ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: حضور اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی
بر همگان روشن است و دانش‌آموزان و دانشجویان نیز به عنوان یکی از اجزای این ملت به وظایف خود در این پیروزی عمل کرده اند.
محمودیان با اشاره به اینکه آمریکا برای خروج از بن بست بوجود آمده در سیاست‌های داخلی و خارجی خود و کمرنگ کردن اعتراض‌های مردمی و کنترل خیزش کشورهای اسلامی به تبعیت از اهداف انقلاب اسلامی به فکر تغییر نگاه‌ها در آمریکاست، افزود: اتهام تروریست بودن ایران دروغ آشکاری است که حتی بسیاری از دوستان آنها نیز به آن اعتقادی ندارند.
  
* حضور مردم در صحنه‌های انقلابی موجب مستحکم‌تر شدن پایه های نظام می‌شود
امام جمعه شیرگاه نیز در خطبه‌های این هفته شیرگاه با اشاره به مراتب تقوای الهی، گفت: تقوا در عمل و گفتار و نیت از شرایط آرامش روحی و دستیابی به مراتب الهی است.
حجت الاسلام محمد مهدوی با اشاره به اعیاد غدیر و قربان و دعای روز عرفه، گفت: مناسبت‌های اسلامی دارای فلسفه و شرایطی هستند که شناخت و معرفی آن می‌تواند تاثیر شگرفی در عمل بیشتر و عمیق‌تر به دستورات الهی باشد.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی‌ها و مقاطعی که نظام به حضور آنان نیاز داشت، موجب تقویت پایه‌های نظام شد، افزود: 13 آبان امسال به دلیل وقایع مختلف جهانی شامل خیزش کشورهای اسلامی که الهام گرفته از انقلاب ملت ایران بوده، قیام وال استریت و مشکلات اقتصادی و اجتماعیو فرهنگی کشورهای اروپایی اهمیت فزاینده‌ای برای دوستان و دشمنان انقلاب در جهان دارد.
این مسئول تبعید امام و روز دانش‌آموز را به همراه رخدادهای دیگر از وقایع تاثیرگذاری دانست که مبارزه با استکبار جهانی را برای ما مسلم کرده است.
مهدوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اتهامات بی‌اساس امریکا به ملت ایران، عنوان کرد: ایالات متحده امریکا همواره به دنبال دستیابی به اهداف خود به هر طریق ممکن و توسل به پدیده زشت ترور و حمایت از دولت‌های حامی تروریست است.
  
* آمریکا در دشمنی با ملت ایران پرونده قطور و سیاهی دارد
امام جمعه پل سفید نیز با تاکید بر این مطلب که دعا از ابزارهای تقرب الهی است، یادآور شد: دعای عرفه از مضامین عرفانی و دینی و اجتماعی برخوردار است.
حجت الاسلام احمد قربانی با اشاره به اینکه عید قربان برای مومنین به معنی قربانی کردن نفس و دستیابی به رضایت الهی تفسیر می‌شود، گفت: حضرت اسماعیل نماد و تجسم تسلیم شدن در برابر خواست الهی است.
وی با اشاره به این مطلب که آمریکا در دشمنی با ملت ایران پرونده قطور و سیاهی دارد، گفت: ترس آمریکا و متحدانش از تاثیرپذیری خیزش کشورهای اسلامی از انقلاب ایران است.
این مسئول راهپیمایی 13 آبان را موجب اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ذکر کرد و اذعان داشت: ملت ایران با یاد آوری رشادت‌های مردم در اول انقلاب دیگر اجازه قدرت‌نمایی به آمریکا و ایادی آن را نخواهند داد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول