اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

آمریکای یک مترسک پوشالی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: آمریکای جنایتکار با همه هیمنه ظاهری و قدرت نظامی، یک مترسک پوشالی است.

آمریکای یک مترسک پوشالی است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام سید مجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته فردوس اظهار داشت: در شرایط فعلی آمریکا و استکبار جهانی در نهایت ذلت به سر می‌برد.
وی افزود: خروج آمریکا از عراق به فرمایش مقام معظم رهبری، یک برگ زرین در تاریخ کشور عراق است.
امام جمعه فردوس تصریح کرد: تلاش مرجعیت عالی شیعیان، علمای دینی و نیروهای مومن عراق و همچنین الگوبرداری عراق از رهبری و ملت ایران، ثابت کرد که آمریکا با همه قوای نظامی خود در برابر ایستادگی ملت شکست خورده است.
حسینی یادآور شد: علی‌رغم سیاست سرکوب آمریکا و سردی هوا، جنبش وال‌استریت در آمریکا و اروپا همچنان ادامه دارد و امروز نیز شاهد این اعتراضات در آکلند آمریکا هستیم و اسلام‌گرایان نیز در انتخابات تونس پیروز شدند.
وی گفت: با عنایت الهی آمریکا و استکبار جهانی به یک سفید برفی تبدیل شده‌اند که در اثر تابش خورشید بیداری اسلامی و جهانی در حال آب شدن و نابودی هستند.
امام جمعه فردوس افزود: آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر روی ضعف‌های خود، سناریوی جدیدی را کلید زده و اتهاماتی را به کشور ایران وارد کرده است.
حسینی تولید سلاح‌های کشتار جمعی در قالب پرونده هسته‌ای، صدور تروریسم در قالب طرح ترور سفیر عربستان به وسیله سپاه قدس و نقض حقوق بشر را از جمله اتهامات آمریکا علیه ایران عنوان کرد.
وی تصریح کرد: بر همه افکار عمومی جهان روشن است که این اتهامات لایق خود آمریکا است و آنها درصدد عملیات تروریستی، نقض حقوق بشر و تولید سلاح‌های کشتار جمعی هستند.
امام جمعه فردوس یادآور شد: افراد با ایمان در دام شیطان گرفتار نمی‌شوند و زنجیرهای اسارت شیطان را می‌شکنند.
حسینی افزود: ایمان یک درجه از اسلام بالاتر و تقوا یک درجه از ایمان بالاتر و یقین یک درجه از تقوا بالاتر و کمترین چیزی که بین بندگان تقسیم شده، یقین است.
وی با اشاره به سالروز شهادت امام باقر(ع) تصریح کرد: ما شیعیان باید شایستگی بیشتری در بهره‌برداری از کلمات نورانی و علوم اهل بیت (ع) به دست آوریم تا به درجه بالای ایمان دست پیدا کنیم.
امام جمعه فردوس یادآور شد: روز عرفه، روز معرفت و عرفان و آزادی از بند شیطان است و در این روز عارفان حقیقت‌جو و سالکان راه عشق با زمزمه کردن دعای عرفه به نقطه اوج عرفان و نزدیکی به خداوند می‌رسند.
حسینی گفت: عید قربان، روزی است که انسان‌های شایسته، دیو نفس خود را قربانی می‌کنند و به شکرانه آن نماز عید می‌خوانند.
وی به شیوع بیماری تب‌ کریمه کنگو و مرگ دو نفر از شهروندان در مرکز استان اشاره کرد و افزود: این بیماری‌ها بین انسان و دام مشترک است و بهتر است مردم  قربانی کردن دام خود را در کشتارگاه انجام دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول