اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس در جمع راهپیمایان:

امروز مقام معظم رهبری همان دکترین امام را در مقابل آمریکا دنبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس در مراسم یوم‌الله 13 آبان گفت: امروز مقام معظم رهبری همان منش و دکترین امام راحل را در مقابل آمریکا و مستکبران دنبال می‌کنند.

امروز مقام معظم رهبری همان دکترین امام را در مقابل آمریکا دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مراسم یوم‌الله 13 آبان با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار استان فارس صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
در پایان این مراسم در شیراز حسین صادق عابدین استاندار فارس پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز به سخنرانی پرداخت.
حسینعلی حسین شیری فرماندار شهرستان مهر نیز در حاشیه این راهپیمایی باشکوه با تقدیر و تشکر از حضور اقشار مختلف این شهرستان در مراسم یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 13 آبان روزی بود که دانش‌آموزان فهیم و بصیر جمهوری اسلامی ایران به آمریکا نه بزرگ گفتند و با تأسی از امام راحل اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.
فرماندار شهرستان مهر گفت: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مقابل حق کاپیتولاسیون در چهارم آبان ایستاد و ذلت‌پذیری شاه ایران در مقابل مستکبران را برملا و رسوا کرد.
شیری در ادامه افزود: رژیم منحوس پهلوی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343 درس عبرت نگرفت و منجر به اضمحلال و نابودی این رژیم شد، اما منش و رفتار حضرت امام خمینی (ره) ماند.
وی اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری همان منش و دکترین امام را در مقابل آمریکا و مستکبران دنبال می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد: امروز مردم شهرستان مهر و دانش‌آموزان این مرز و بوم ثابت کردند که به پای ولایت ایستاده‌اند و این اجتماع امروز نشان داد که مرم مهر 57 با مردم شهرستان مهر 1390 هیچ تفاوتی نکرده‌اند.
همچنین در قیروکارزین، مراسم روز 13 آبان با شکوه‌تر از هر سال با حضور مسئولان و تمام اقشار مردم، برگزار شد.
مردم قیروکارزین در پایان این راهپیمایی توطئه‌های آمریکا علیه دولتمردان و ملت ایران را محکوم کردند و انزجار خود را از اسلام ستیزی، کشتار مردم مظلوم عراق و افغانستان و کمک به سرکوبی بیداری اسلامی و دخالت در امور این کشورها توسط شیطان بزرگ، آمریکا اعلام کردند
در حاشیه این مراسم در قیروکارزین به ابتکار فرماندار این شهرستان در راستای خدمتگزاری و حضور مسئولان در میان مردم جلسه پاسخگویی به شهروندان با حضور رؤسای هشت اداره قیروکارزین در مسجد جامع این شهرستان و پیش از شروع نماز جمعه برگزار شد .
به گزارش فارس، ادارات شرکت کننده در این جلسه پاسخگویی، شبکه بهداشت و درمان، اداره برق، پست، آبفای شهری قیر و آبفای شهر کارزین، اداراه راه و ترابری و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قیروکارزین بودند.
انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول