اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

80 جنگ و کودتا در کارنامه آمریکا وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به نقش آمریکا در جنگ‌های جهان، گفت: آمریکا بیش از 80 جنگ و کودتا را در کارنامه ننگین خود دارد.

80 جنگ و کودتا در کارنامه آمریکا وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس در سنندج، اظهار داشت: حضور آمریکا در هر نقطه از جهان همراه با ناآرامی است و هدف آن تنها جنگ و استیلا بر سایر کشورهاست.
وی هدف آمریکا در ایجاد جنگ بین کشورها و یا نقش مستقیم خود در آن، به منظور ایجاد شورش و ناآرامی است و این کشور به عنوان بزرگ‌ترین کشور ناقض حقوق بشر در جهان به شمار می‌رود.
به گفته حسن‌زاده، در صورتی که ایران به سلاح‌های پیشرفته مجهز نبود و توان مقابله با ابرقدرت‌هایی چون استکبار جهانی را نداشت، آمریکا قبل از حمله به عراق و افغانستان، ایران را مورد هجوم وحشیانه قرار می‌داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: آمریکا در زمینه ضربه زدن به کشورهای اسلامی و به ویژه ایران همواره از راه‌های مختلف وارد شده است تا جایی که در سال 2010 تنها 80 میلیارد دلار را هزینه جاسوسی کرده است.
وی تاکید کرد: مادامی که نیروهای مسلح اعم از سپاه، انتظامی، ارتش و بسیج توان نظامی خود را تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر منویات رهبری حفظ نمایند، به یقین آمریکا و سایر قدرت‌های جهان، جسارت حمله نظامی به ایران را به خود نخواهند داد.
حسن‌زاده افزود: آمریکاییان باید بدانند زمانی که نیروهای ما با وجود عدم دارا بودن امکانات و تجهیزات اولیه نظامی در جنگ تحمیلی در برابر کشورهای دشمن در قالب رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند، اکنون با پیشرفت‌های چشمگیر با جسارت آنها، قلب اسرائیل با موشک‌های دوربرد ساخت داخل نابود خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: افتخار ما این است که ایران در ناامن‌ترین نقطه جهان یعنی خاورمیانه از امنیت پایدار مردمی برخوردار است و این حاصل حضور حماسی مردم در عرصه‌های مختلف است.
وی تصریح کرد: مردم ایران در جنگ تحمیلی نشان دادند که برای حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام از جان خویش می‌گذرند و اکنون نیز نسل سوم ما به تبعیت از آنان و داشتن روحیه استکبارستیزی، در این مسیر حرکت خواهند کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه از 13 آبان به عنوان یکی از روزهای تاثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب نام برد و گفت: 13 آبان سند استکبارستیزی و عدالت‌خواهی ملت ایران و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی است.
وی این روز را افتخار ایرانیان خواند و افزود: جوانان برومند ایرانی در این روز لانه جاسوسی یا همان سفارت آمریکا را اشغال کردند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گوی آمریکائیان زدند.
حسن‌زاده در پایان بر تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان در سنگر علم به منظور پیشرفت بیش از پیش ایران در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول