اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت جمعه کاشمر:

ایران انقلابی ظلم‌ستیز و غیرسازش با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: خطیب موقت جمعه کاشمر گفت: امروز تمام ملت‌های دنیا فهمیده‌اند که انقلاب اسلامی ایران انقلابی ظلم‌ستیز است که با استکبار جهانی سازگار نیست.

ایران انقلابی ظلم‌ستیز و غیرسازش با استکبار جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشمر روز 13 آبان را روز بسیار عظیم و بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: اگر چه این روز به‌‌نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است اما در این روز نیز شاهد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 بودیم.
وی با ابراز امیدواری از اینکه به زودی شاهد روز مرگ سران کفر و استکبار خواهیم بود اظهار داشت‌: این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.
خطیب موقت جمعه کاشمر تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران که در همان شعارهای اولیه پس از پیروزی انقلاب نمود پیدا کرد و امت همیشه بیدار ایران نیز بر آن پافشاری کردند
ظلم‌ستیزی و استکبار ستیزی بود که رهبر کبیر انقلاب با ترسیم این راه اعلام داشتند که انقلاب ایران ‌هیچ‌گونه وابستگی به غرب و شرق ندارد بلکه تمام وابستگی آن به ملت بزرگ ایران است.
وی با اشاره به تبعید امام راحل در سال 1343 در پی اعتراض به لایحه ننگین قانون کاپیتالسیون از قم به تهران و از آن جا به ترکیه و عراق یادآور شد: دشمنان استکبارستیز ملت تصور نمی‌کردند که شاگردان امام این فریاد را بلند کنند به همین دلیل پس از گذشت سال‌ها جوانانی که بصیرت پیدا کرده بودند در برابر طاغوت فریاد سر دادند و در 13 آبان 1357 دانش آموزان به خیابان‌ها آمدند و سینه‌های خود را در مقبال گلوله‌های عیادی استکبار سپر کردند. 
محمدی از جامعه فرهنگیان، معلمان، مربیان و مدیران مدارس خواست تا روحیه از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری دانش آموزان در 13 آبان سال 57 را در دانش‌آموزان نسل امروز تقویت کنند و آنان را بیشتر با سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا کنند.
خطیب جمعه کاشمر در پایان با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در کاشمر همزمان با سرایر کشور از مردم این شهرستان خواست تا با ماموران سرشماری همکاری لازم را در خصوص ارائه اطلاعات داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول