اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

تخصص علمی بدون آمال دینی مطلوب نظام نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: تخصص بدون در نظر گرفتن آمال دینی، مکتبی و آرمان‌گرایی مطلوب نظام سیاسی نیست.

تخصص علمی بدون آمال دینی مطلوب نظام نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با رخدادهای روز 13 آبان‌ماه در سال‌های 57 و 59 با تاکید بر اینکه آبان‌ماه یادآور حوادث بزرگی است که در پیدایش و شتاب حرکت انقلاب اسلامی ایران و بیرون راندن شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار از میهن اسلامی نقش مهم و سرنوشت‌سازی را ایفا کرده است، اظهار داشت: جونان امروز با الگوگیری از جوانان دهه 50، توانسته‌اند شرایطی را فراهم کنند که ایران در سطح جهانی به عنوان یک قدرت مطرح شود.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان امروز میراث‌داران دانش‌آموزان سال 57 هستند، افزود: اگر امروز با استقلال کامل در حوزه علوم و فناوری‌های مدرن روز سروکار داریم به سبب تلاش دانش‌آموزانی است که در سال 57 و بعد از آن با نثار خون خود زمینه استقلال ایران را فراهم آوردند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: دانش‌آموزان نسل سوم انقلاب آگاه‌تر، آرمانگراتر و ارزشی‌تر از نسل نخست انقلاب هستند و به جاست با حفظ الگو‌های ارزشی، حضور در کلاس‌های درس و فعالیت‌های علمی و اسلامی کوشاتر از قبل در مسیر انقلاب گام بردارند.
وی تاکید کرد: آینده انقلاب در گرو پیشرفت مادی و معنوی انقلاب است و پیشرفت انقلاب منوط به تلاش نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها از علم اندوزی، تهذیب اخلاقی و ورزش سخن گفتند، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید این سه رکن را همواره مد نظر قرار دهند تا بتوانند با تمسک به این مطلوب‌ها راه تعالی و رشد را طی کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران در بسیاری از رشته‌ها نظیر علوم پزشکی، علوم پایه، رشته‌های مهندسی و فنی، تکنولوژی‌های هسته‌ای و هوا و فضا در منطقه خاورمیانه و حتی در جهان سرآمد است، افزود: تمامی این موفقیت‌ها مرهون تلاش جوانان ایران اسلامی است و ادامه این مسیر رشد، مطلوب‌ترین رویکردی است که نظام سیاسی به آن می‌اندیشد که با جدیت باید دنبال شود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تخصص توام با تعهد و تهذیب اخلاقی دو عامل مهم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و کوران جنگ تحمیلی بود و در سال‌های بعد از جنگ و در دوران سازندگی کشور همین تخصص عالمانه و تهذیب به کار گرفته شد که امروز شاهد ثمرات آن هستیم، تاکید کرد: تخصص بدون در نظر گرفتن آمال دینی، مکتبی و آرمان گرایی مطلوب نظام سیاسی نیست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول