اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تبریز در هشدار به مسئولان انتخابات:

مراقب نفوذی‌ها در هیئت‌های اجرایی انتخابات باشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز گفت: مراقب نفوذی‌ها در هیئت‌های اجرایی انتخابات باشید تا در روند برگزاری انتخابات خیانتی صورت نگیرد.

مراقب نفوذی‌ها در هیئت‌های اجرایی انتخابات باشید
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل که با حضور مسئولان کشوری و استانی همراه بود برگزاری سالم انتخابات و امانتداری مجریان انتخابات را یک اصل مهم برشمرد.
وی با بیان اینکه در آیات قرآنی به صورت مستقیم بر موضوع صداقت و امانت تاکید شده است، اظهار داشت: در زمینه امانتداری آیات متعدد وارد شده و از خیانت در امانت به شدت پرهیز داده شده است.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: اماناتی که در آیات قرآن به آن اشاره شده به دو جنبه امانت الهی و امانات مردمی مورد تاکید واقع شده است و خیانت در هر دو نوع امانت مورد هشدار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در آیات صریح قرآنی خیانت در امانت به شدت مورد مذمت قرارگرفته و خداوند متعال دستور می‌دهد تا امانت را به اهلش باز گردانید.

خیانت در انتخابات خیانت به شهدا است
مجتهد شبستری در ادامه برگزاری انتخابات را مظهری از موضوع صداقت و یا خیانت برشمرد و گفت: باید بسیار مراقب بود تا در زمینه برگزاری انتخابات سلامت آن مورد تاکید خاص قرار داشته باشد.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: از آغاز مراحل انتخابات در فرمانداری‌ها و انجام انتخابات تا مراحل مختلف دیگر باید مراقب بود تا هیچ‌گونه حرکتی در مسیر عدم صداقت صورت نگیرد.
وی خیانت در انتخابات را خیانت به شهدا دانست و گفت: شهدا خون خود را برای مردم سالاری دینی اهدا کردند و انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفته که  امام راحل نیز بدان تاکید داشته‌اند.
امام جمعه تبریز گفت: مراقب نفوذی‌ها در هیئت‌های اجرایی انتخابات باشید تا در روند برگزاری انتخابات خیانتی صورت نگیرد.
مجتهد شبستری
بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات و گسترده شدن حضور مردمی را مورد تاکید قرار داده و بر انتخاب اصلح سفارش کرده‌اند.
امام جمعه تبریز افزود: برگزاری پرشور و چشمگیر انتخابات و انتخاب اصلح موضوعی مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد و نباید اجازه داد افراد مغرض در روند اجرایی انتخابات حضور داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: حضور افراد مقاوم، متدین و متعهد در برنامه‌های نظارت بر روند انتخابات و شمردن آرا ضروری است و باید مراقب بود تا این روند با مشکل مواجه نشود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول